Gå til innhold

Graviditetstest og PCOS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen anelse, i så fall gi gjerne beskjed for da vil jeg vite... er i pp 5 nå, ingen pos test enda og tr kommer hver mnd men blir værende mindre og mindre. Før kunne jeg blø kraftig i tre dager før det roet seg og jeg spottet i to dager før. nå kommer den litt og litt første dagen, masse andre og forsvinner tredje. det har den gjort to mnd på rad. alle tester er negativ, er billig tester for vil ikke bruke penger på dyre tester siden det blir testet så ofte, men helst ville jeg gjerne hatt et eget ultralyd apperat for å sjekke for å føle meg helt sikker på et resultat...

• 3 uker senere...

Jeg testet positivt 14 dpo i følge mens termin og 7 dpo om ultermin stemte.

Har ikke hørt noe om at vi kan få senere positive tester, men det er visst ikke unormalt at egget kan ta seg en pause i egglederen før det finner veien til livmoren, noe som gjør at egget fester seg senere enn antatt og hcg produksjonen starter senere. Så det blir som en sannhet med modifikasjoner.

Men har hørt at vi kan få både falske graviditetstester og eltester, og at det kan slå ut begge veier.

• 4 uker senere...

Annonse

Jg har pcos og skal ha barn nr 4. Testet positivt dagen jg ventet mens ( md morgenurin ) alle gangene. Så ingen grunn til å bekymre dere :) Og jg har heller aldri hatt verken SA eller MA, tross for pcos,bakovervendt livmor og litt chubby :) Ønsker dere jenter lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...