Bondejenta Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Heisann. Jenta mi på 14 mnd har hatt tette tårekanalar sidan ho var fødd. Når stopper det opp?? HS sa at eg skulle massere naserota, men det er ikkje så lett med ein aktiv liten krabat. Om det ikkje forsvann av seg sjølv, så må vi på sjukehuset og "stake opp": Au Au Au!!! Nokon med liknande erfaringar?
Honningmelon Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Jenta mi hadde én tett tårekanal fra fødsel til hun var ca. 6 mnd. Vi måtte tømme tårekanalen for puss flere ganger pr. dag. Plutselig én dag løsnet det. De pleier vel å drøye det så lenge de kan, i håp om at det løser seg selv. Be om henvisning til barnelege, så får du mer informasjon og en ordentlig undersøkelse.
Bondejenta Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 Jenta mi hadde én tett tårekanal fra fødsel til hun var ca. 6 mnd. Vi måtte tømme tårekanalen for puss flere ganger pr. dag. Plutselig én dag løsnet det. De pleier vel å drøye det så lenge de kan, i håp om at det løser seg selv. Be om henvisning til barnelege, så får du mer informasjon og en ordentlig undersøkelse. Ja, det trur eg at eg vil! Ho skal på kontroll på HS neste veke, og då får eg høyre Takk for svar
Honningmelon Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Ja, gjør det. Til meg sa de at de pleide å se det ann til 1,5-2 år hvis det ikke var veldig store plager. I de aller fleste tilfellene pleier det å løse seg selv. Har hun mye puss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå