Gå til innhold

Gjeldssanering... noen som har vært gjennom det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fordi je tilslutt klarte å få gjennom det? eller fordi je er åpen om det?

har fortalt alle om det, for da er det Itte spennende å slarve om det, og ingen synes det er rart om je sier je Itte har råd til å bli med på ting. livet blir mye enklere når en slipper å finne på unnskyldninger!

Begge deler Attpåklatt 75!

Det er liksom ikke noe mange snakker åpnet om:)

Og fordi du enkelt og greit "er der".

Og ikke minst fordi du er villig til å tilby din hjelp til de som er i en fortvilt situasjon, som HI:)

Styr LANGT unna den overnevnte lenken, firmaet ligger det utallige advarsler mot på nett, bla fra Gjeldsofferalliansen og forbrukerombudet.

Jeg vet ingenting om dette firmaet jeg fant på Google, men infoen som ligger der om gjeldssanering var kanskje nyttig?

sånne firmaer tar masse penger for å "rydde opp" i sånt du egentlig klarer selv.

vi tok kontakt med gjeldsrådgiveren på nav, hun fortalte hva vi skulle betale, og hva vi skulle legge på vent til vi visste hvordan ting utviklet seg

der gjør nav en bedre jobb, og de er gratis! du trenger itte mer gjeld for å prøve å fikse den du har

det var hun på nav som sendte saken over til namsmannen

Du trenger ikke skrive mye altså smile.png Jeg kan godt spørre ifht hva jeg i så fall trenger å vite (fremdeles følgelig helt anonymt!!!)

Det gjør det enklere å komme over kneika er i alle fall min opplevelse!

Håper å høre fra deg, jeg har både tid og anledning til å hjelpe, og vet hvordan du har det!

Har sendt deg en mail....

Hi

Anonym poster: 38ae43a78e1bcdfda03cc679f4b2ce4a

Annonse

Ikkenonick: så utrolig snill og god du virker. fantastisk å vise sånn storhet der mange andre ville glefset og sparket mens offeret allerede ligger nede. stort av deg.

og HI: jeg kan ikke føle hvordan du har det, for har aldri opplevd lignende selv. Men jeg håper du finner styrken til å ta tak en siste gang. fem år virker lenge, men om fem år vil du være mer lykkelig enn det du kan huske. tenk på blanke ark. BLANKE ark, og ikke hjertevondt når du legger deg, og når du står opp.

stå på, vi heier på deg!

• 5 år senere...

Ta kontakt med namsmannen. Si at du ønsker en frivillig gjeldsordning. Der  får du den hjelpa du trenger :)

Lykke til :)

(Jeg er tidligere attpåklatt75, nå med ny profil. Er ferdig med gjeldsordninga. Beholdt huset, med huslånet holdt utenom gjeldsordninga. Det ble fryst under gjeldsordningsperioden. Betalte bare renter. Nå har skuldrene fått senket seg og jeg lever med full kontroll over økonomien👍)

Anonymkode: 01189...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...