Gå til innhold

Andre som har opplevd at kvalmen blir verre i 2.trim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia! Kjenner meg veldig igjen!! Jeg er så kvalm hele tiden..og håpet at etter uke 12 skulle d gi seg. Nå er jeg i uke 14+4 og er fortsatt kvalm og sliten og trøtt...prøver å bevege meg i ca 30 til 60 min hver dag i form av gåturer ute...spiser sunt og variert i mat veien..jeg er også sykemeldt!! Lykke til!! Vi får håpe at kvalmen snart blir bedre..

Jepp... jeg ble værre enn noen gang i uke 13.. men det er nok fordi kroppen ble så sliten. Jeg er fortsatt ikke bedre, men postafen fungerer godt i perioder slik at jeg slipper å kasteopp iallefall. Men tar jeg tabletten etter kl. 0600... da er jeg sengeliggende hele den dagen :( Er i uke 17 nå..

Annonse

Jeg er 27+6 og er desverre fortsatt kvalm til tider..:-( kommer spesielt når jeg er sliten, er delvis sykemeldt fra før pga kynnere, men merker at det hjelper på kvalmen å ta det med ro. Så pass på deg selv og ikke bli stresset fordi du er kvalm fortsatt- hvile er det eneste som hjelper i lengden..:-)

hei dere! Er i Uke 15 nå og er fortsatt kvalm spesielt om kveldene prøver å spise litt men blir så innmari kvalm trodde det skulle gi seg i uke 12 jeg;( og ikke nok med det har tørrhosta i en uke nå værst om nettene :( ikke lett å være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...