Gå til innhold

Andre som har opplevd at kvalmen blir verre i 2.trim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp kommet over de berømte 12 ukene, og nå er jeg kvalmere enn noensinne! Har vært sykemeldt i 14 dager pga at bøtten er min bestevenn, og trodde at det skulle bli bedre nå, men det er jo bare blitt verre! Blæææ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Kjenner meg veldig igjen!! Jeg er så kvalm hele tiden..og håpet at etter uke 12 skulle d gi seg. Nå er jeg i uke 14+4 og er fortsatt kvalm og sliten og trøtt...prøver å bevege meg i ca 30 til 60 min hver dag i form av gåturer ute...spiser sunt og variert i mat veien..jeg er også sykemeldt!! Lykke til!! Vi får håpe at kvalmen snart blir bedre..

Skrevet

Huff, føler med oss! Hehe! Satser på at det snart blir bedre!

Skrevet

Ja må vel si god bedring:-)

...unner ikke min verste fiende å være kvalm i måneds vis!!

Skrevet

Jepp... jeg ble værre enn noen gang i uke 13.. men det er nok fordi kroppen ble så sliten. Jeg er fortsatt ikke bedre, men postafen fungerer godt i perioder slik at jeg slipper å kasteopp iallefall. Men tar jeg tabletten etter kl. 0600... da er jeg sengeliggende hele den dagen :( Er i uke 17 nå..

Skrevet

Huffffff :( Håper du snart blir bedre!

Skrevet

Ja, var mye kvalm i 1. tri, men ble mye værre i andre tri. Har heldigvis begynt å bli bedre nå (20+3) :D

Skrevet

Jeg er 27+6 og er desverre fortsatt kvalm til tider..:-( kommer spesielt når jeg er sliten, er delvis sykemeldt fra før pga kynnere, men merker at det hjelper på kvalmen å ta det med ro. Så pass på deg selv og ikke bli stresset fordi du er kvalm fortsatt- hvile er det eneste som hjelper i lengden..:-)

Skrevet

hei dere! Er i Uke 15 nå og er fortsatt kvalm spesielt om kveldene prøver å spise litt men blir så innmari kvalm trodde det skulle gi seg i uke 12 jeg;( og ikke nok med det har tørrhosta i en uke nå værst om nettene :( ikke lett å være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...