Februargullet2013 Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg må si jeg savner Skomakergata masse,det var utrolig koselig, og den med den nisseungen . Nå nyere tid synes jeg Jul i svingen er kjempe herlig . Hva liker dere? og barna?
Februargullet2013 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2012 Det er koslig det også
Februargullet2013 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2012 å det var koslig det men sender jo bare nytt nå
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Vi ser Skomakergata hvert år (selvsagt bare 1 episode hver dag i advent ) Husker nesten ikke noe av Amalies jul, men vil veldig gjerne se den igjen!! Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende den igjen bare ett år? Liker også Jul i Svingen veldig godt og Blåfjell (mest p.g.a. Røros som er en så fantastisk koselig by!)
Fomle84 Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Er mange fine, men jentene liker veldig godt jul i blåfjell. Selv elsker jeg skomakergata og Amalies jul ja, men forstår at skomakergata muligens er litt utdatert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå