Gå til innhold

Konstante menssmerter, til dere som har født også...

Anbefalte innlegg

Jeg går med menssmerter hele tiden. Begynner å bli sliten i ryggen. Og går og er et hormonelt monster.

Er dere også sånn eller? Håper de smertene helle skal komme i tak og utvikle seg.

Noen som hadde konstante menssmerter som ble noe utav? Dere som har født?

Fortsetter under...

Ja får håpe det. For nå har det vært sånn i perioder i lang tid. Og menssmertene ble sterkere fra onsdag av. Det har kun kommet på kvelden, men nå er det vært hele tiden siden i natt kl 02.

Håper for alles del at det bikker mot slutten, jeg er ikke å leve i hus med :P

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har det helt likt :( konstante menssmerter...å det er så ubehagelig, men har du sjekket deg for UVI da? Dette også kan jo gi magesmerter :/

Men håper for din og min sin del at det er fødsel som nærmer seg :)

Jeg hadde jo 3+ blod i urin sist. Men pga modningstegn tenkte jeg at det var det som gjorde utslag. Glemte å ringe legen fredag for å få svar på prøven de sendte til dyrking. Så jeg skal ringe til mandag. For jeg begynner å tro det kan være det. Selv om jeg ikke har noe annet symptomer på UVI...

Annonse

Har hatt dager og netter med dette jeg og...skal på ahus mandag å sjekke modning+bli strippet så spent om jeg er moden....har jo ikke noe hode som stangee nedover så føler liksom at jeg aldri kommer til å modnes he he:)

Endret av lillebie på`n igjen

Nei er det jeg og føler. Hodet er ned, men i natt var det opp, så det er liksom ikke med å bidrar til modning.... Skal ta ul til mandag, så kanskje legen kan sjekke modning.

Tror dere mannlige leger på gynekologisk kan sjekke modning?

Gjest Mammantil2prinser

Nei er det jeg og føler. Hodet er ned, men i natt var det opp, så det er liksom ikke med å bidrar til modning.... Skal ta ul til mandag, så kanskje legen kan sjekke modning.

Ja, var slik med meg også. Ingen symptom på UVI, men slo likevel ut. Men etter dyrking viste deg seg at det var ikke UVI 100% men pga smertene fikk jeg likevel antibiotika.

Å til det med mannlige gyn, ja det vil jeg tro. Det er jo jobben deres også vell? Jeg skal i hvert fell på sykehuset 21. For å røske i gang fødsel, å er ganske sikker på at det blir han mannlige legen :P

Ja, var slik med meg også. Ingen symptom på UVI, men slo likevel ut. Men etter dyrking viste deg seg at det var ikke UVI 100% men pga smertene fikk jeg likevel antibiotika.

Å til det med mannlige gyn, ja det vil jeg tro. Det er jo jobben deres også vell? Jeg skal i hvert fell på sykehuset 21. For å røske i gang fødsel, å er ganske sikker på at det blir han mannlige legen :P

Hva slags antibiotika fikk du?

Er for gredelig at jeg må gå fast på paracet for å kunne overleve dagen med de andre rundt meg :(

Gjest Mammantil2prinser

Hva slags antibiotika fikk du?

Er for gredelig at jeg må gå fast på paracet for å kunne overleve dagen med de andre rundt meg :(

Uff,ikke godt :(

Den jeg har fått heter trimetoprim, har faktisk glemt å Googla om den er ok å ta som gravid. Men regner da med det siden jeg fikk den på sykehuset. Hater virkelig å ta tabl. når jeg er gravid og generelt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...