Gå til innhold

er fødselen i startsfasen for meg?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har hatt sikkelige mensensmerter og press i ryggen og i magen og en del pressmerter(i ryggen) nå siden kl 17. som varer ca 25 sekunder hver gang med et par minutter imellom.. kan fødselen være i gang hos meg? har lest at det kan være starten og at riene kan komme etterhvert.. Noen erfaringer? :)

Fortsetter under...

Kan være.. Mn modning har jeg gått med i 3 uker nå og ikke noe som dette.. Også har dt blitt kraftigere og dt tar litt lengre tid i mellom slagene nå! Så krysser fingre å alt som finnes for at dr er i gang:D

Annonse

Idag mårres etter en natt med litt rier kom min lille prinsesse Aurora til verden etter 20 min med pressrier :) og 2 dager før termin :) er visstnok en fødemaskin ifølge jordmor:D er så ubeskrivelig stolt av meg selv, av den skjønne jenta vår og den flinke å støttende kjæresten min <3

Å gratulerer! Hører ut som er skikkelig drømmefødsel?! Hadde du noe vondt? ;)

Kjempe fint navn!!

Kan du ikke fortelle litt mer detaljert mtp siste ukene? :) Er så spent på alles historier... (Bare om du føler for det og har tid...)

Kos deg masse!

Gjest Mammantil2prinser

Idag mårres etter en natt med litt rier kom min lille prinsesse Aurora til verden etter 20 min med pressrier :) og 2 dager før termin :) er visstnok en fødemaskin ifølge jordmor:D er så ubeskrivelig stolt av meg selv, av den skjønne jenta vår og den flinke å støttende kjæresten min <3

Gratulerer sååå mye! :) hørtes ut som en veldig fin fødsel! Nå må dere kose dere med lille Aurora <3

Har hatt sikkelige mensensmerter og press i ryggen og i magen og en del pressmerter(i ryggen) nå siden kl 17. som varer ca 25 sekunder hver gang med et par minutter imellom.. kan fødselen være i gang hos meg? har lest at det kan være starten og at riene kan komme etterhvert.. Noen erfaringer? :)

Dabbet dette av for så å begynne igjen igår? :)

Dabbet dette av for så å begynne igjen igår? :)

Ja, dt dabbet av på fredagsnatta også kom d for fullt igjen igår på dagen, så dabbet dt av igjen igår kveld.. Og i natt så kom riene:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...