Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I am very nysgjerrig nå på why there is tekst on english in the window where I logger på. There are suddenly some word in not norsk, but samtidig there is a norsk word there. So now it says: Sign in, User name and Forumpassord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

And why kan I not put bilde inn my svar anylengre?

Skrevet

Jøje meg, her går det unna. :) Plutselig ble det rettet korrektur på engelsken, og så svisj så var det på norsk isteden. Tjohoi!

Fiks det så det går an å sette inn bilder også nå da. Jeg vil sette inn popcornspiser'n igjen!

Skrevet (endret)

Tester:

sHa_popcorn.gif

Gikk fint det!

Endret av "Himmel og hav"
Skrevet

And once upon a time there vas korrekt norsk in the sign in-area, and then there was not så veldig korrekt longer.

Skrevet

Tester:

sHa_popcorn.gif

Gikk fint det!

Hva faen!!! Sjalu nå. Får prøve igjen jeg da:

sHa_popcorn.gif

OJ!!! :D :D :D :wup:

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

And also når I skal write et innlegg is the innleggsstedet allerede okkupert by a reklmae whom is blinking. That is very irritende.

And btw Ziva is no loger mulighet to write eller opprette innlegg.

Skrevet

Jeg har oversatt teksten i hurtiginnloggingen nå :)

And also når I skal write et innlegg is the innleggsstedet allerede okkupert by a reklmae whom is blinking. That is very irritende.

Kan du utdype hvilket problem hun opplever? Får hun ikke til å skrive innlegg i det hele tatt? Kan hun starte nye tråder? Kan hun kun bruke det fulle tekstverktøyet? Får hun en feilmelding? Hvilken nettleser?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg har oversatt teksten i hurtiginnloggingen nå :)

Kan du utdype hvilket problem hun opplever? Får hun ikke til å skrive innlegg i det hele tatt? Kan hun starte nye tråder? Kan hun kun bruke det fulle tekstverktøyet? Får hun en feilmelding? Hvilken nettleser?

Anbefaler vel skrive en Mail til henne. Men nei hun kan ikke skrive noe eller opprette noe. Noe mer vêr jeg ikke om

Nettleser og slikt. :/

Skrevet

Har hjulpet Ziva nå, så hun er tilbake igjen.

Bra at du sier i fra, Juliea.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...