Gå til innhold

Er dette starten på fødsel?

Anbefalte innlegg

Var på modningsakupunktur idag, i hele natt hadde jg kynnere. Nå har jg hatt gjentatte harde kynnere og stikkende nedpress siden jg kom hjem fra akupunktur kl 13. Når kynnerne kommer kjenner jg også at d er smerter i ryggen.

Er 39+2. Noen som tror dette kan være starten på en spennende natt, el er d bare sånn d er på slutten.

Fortsetter under...

Hadde akkurat samme som deg etter modningsakupunkturen på tirsd. Var sikker på at det sku føre til fødsel, heftige mensensmerter kvært 10min, som varte i 40sek- holdt på sånn i fler timer, å plutselig dabbet det av å stoppet!:(

Min kropp var sikkert ikke moden nok. Får håpe du er heldigere enn meg...! Lykke til;);)

Var på modningsakupunktur idag, i hele natt hadde jg kynnere. Nå har jg hatt gjentatte harde kynnere og stikkende nedpress siden jg kom hjem fra akupunktur kl 13. Når kynnerne kommer kjenner jg også at d er smerter i ryggen.

Er 39+2. Noen som tror dette kan være starten på en spennende natt, el er d bare sånn d er på slutten.

Det kan være starten og det kan stoppe opp, har hatt vonde kynnere og mye nedpress i perioder i snart 3 uker. Forrige søndag hadde jeg regelmessige vonde kynnere i flere timer, men jeg sitter her fortsatt og er nå 4 dager over termin. Håper det ikke er tilfellet for deg og at det tar seg opp!

Lykke til:-)

Annonse

Hvor langt på vei var du på tirsdag?

Var 38+9 på tirsdagen.. Vært på 2 forbredende fødselbehandlingsakupunktur og to modningsakupunktur behand.

Har virkelig trua på at modningen funker, skal tilbake onsd å ta en ny behandling. Håper kroppen er klar da;) krysser fingre før at det går bedre med deg:) hold oss oppdatert;)

D virker som at d tar sg opp her, håper virkelig at d ik bare er falsk alarm. Prøver å sove, men ik lett. Smertene varer i ca 30 sekund og kommer m 5-6 min mellomrom. Foreløpig levelig.... D her kan bli en lang natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...