Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #26 Skrevet 10. november 2012 God erfaring med Big sexy hair ogikke balsam i hodebunnen, jeg har tynt, glatt og nordisk hår som fort blir fett og flatt Bruker define tørrshampo, funker bra som nød-løsning. Men så er jeg lysblond da. Anonym poster: 5f94a2fee8cb2fe4f1d6af409613936b
Nirgal Skrevet 10. november 2012 #27 Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned ) Hvor kjøper du store ruller om jeg tør spørre? Kjøper store ruller på Vita eller Nille - Spør de om de størte de har og ta tre pakker av de, og ta to pakker av de som er str mindre. Da bruker du de store i hovedsak og de i str mindre i nakke og bak ørene. Da får du plass ti lflere ruller og mindre hår på hver rull( + at det gir mer volum undenifra om krøllene er litt mer krøllete under alt det andre, for det syntes ikke uansett) Endret 10. november 2012 av Frk Vimse
Nirgal Skrevet 10. november 2012 #28 Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned ) Hvor kjøper du store ruller om jeg tør spørre? Og rulle opp eller ned? Anonym poster: f32471804c4814383115f9a370cf66c9 Anonym poster: f32471804c4814383115f9a370cf66c9 Alle rullene skal rulles ned eller inn om du velger å si det.. Eller så får du store "glipper" mellom hver av lengdene som rulles på hver rull.. og krøllene går oppover og ligger ikke jevnt etterpå. Endret 10. november 2012 av Frk Vimse
Nirgal Skrevet 10. november 2012 #29 Skrevet 10. november 2012 Wææ, nå blir jeg forvirra her Men, hvis jeg tar lett permanent (hos frisør) og kjøper en volumshampo der, kan jeg forvente at håret ikke blir så fort fett da? Jeg ville ikke brukt volumshampo på permanenthår, etter en permanent blir håret og hårbunnen ganske tørr (ikke så det flasser) og hvis du bruker volumshampo som ofte er med på å tørke ut håret blir det fort seende slitt og flisete ut. men derimot en shampo med litt fuktgivende egenkaper pleier resultatet hos meg å bli strålende. jeg bruker den Frank Provost shampoen (de store flaskene du får på mega blaa.) De koster noen å 90 kr men literprisen er blilligere enn de fleste andre butikkshampoer.
Miss Chocolate Skrevet 10. november 2012 #30 Skrevet 10. november 2012 Jeg får fett hår I DUSJEN av redken og andre frisørshampooer. Må alltid bruke billigshampooer og helst bytte på litt. Merkelig, I know!
GeneralSpringSkalle Skrevet 10. november 2012 #31 Skrevet 10. november 2012 Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned ) Hvor kjøper du store ruller om jeg tør spørre? Kjøper store ruller på Vita eller Nille - Spør de om de størte de har og ta tre pakker av de, og ta to pakker av de som er str mindre. Da bruker du de store i hovedsak og de i str mindre i nakke og bak ørene. Da får du plass ti lflere ruller og mindre hår på hver rull( + at det gir mer volum undenifra om krøllene er litt mer krøllete under alt det andre, for det syntes ikke uansett) Swell! Takker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå