Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Rosa Elvital, sjampo og balsam Anonym poster: 9cbc33aae1d608f9872c307db0bd98c0
ærlig talt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2012 Ok, det skal prøves! Takk for svar
Nirgal Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 (endret) Her hjelper ingen shampo - tar permanent 2 ganger i året, det hjelper. da kan jeg gå opp til 3 dager uten å vaske håret, får mer volum og litt bølger. Om jeg ikke gjør det, har jeg fett og flatt hår før kvelden er omme, skikkelig slitsomt!! Endret 9. november 2012 av Frk Vimse
ærlig talt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2012 Ja, jeg har tenkt litt på permanent! Tar du en lett permanent, eller blir du helt "krøllis"?
Nirgal Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Tørrshampo er genialt. Håret mitt blir fett/flatt etter en dag. Tørrshampo gjør livet enklere Anonym poster: 42323114a4930ae1be37155add310650
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Volum shampo(frisør) og ikke balsam i bunnen
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Hvilken shampo kan du anbefale meg? Nei nei hold deg unna butikk sjampo! Gå i en salong og kjøp der. Butikk sjampo er det samme alt sammen, men noe forskjellig farge og lukt. Så da kan du jo like gjerne kjøpe en for krøllete hår for det har ikke noe å si. Det er kanskje noe ulik mengde silkion i de da. Jeg anbefaler body up fra Joico eller big hear fra big sexy hair Anbefaler volume sjampo der er det ikke så mye fuktighet og det gjør at håret ikke bli like fort fett og når fettet fjernes blir det lettere å få større.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Hvilken tørrshampo er best da? Har bare prøvd en, og den ble jeg helt hvit i hodebunnen av, og det var ikke så pent da jeg har mørkt hår.. Anonym poster: 357940233c363f9491a89e12d167ac64
ærlig talt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2012 Wææ, nå blir jeg forvirra her Men, hvis jeg tar lett permanent (hos frisør) og kjøper en volumshampo der, kan jeg forvente at håret ikke blir så fort fett da?
ærlig talt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2012 Hvilken tørrshampo er best da? Har bare prøvd en, og den ble jeg helt hvit i hodebunnen av, og det var ikke så pent da jeg har mørkt hår.. Anonym poster: 357940233c363f9491a89e12d167ac64 Har prøvd mange forskjellige tørrsjampoer og håret mitt ser grått ut etter bruk :/ Har ganske mørkt hår, og grått hår vil jeg ikke ha
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Wææ, nå blir jeg forvirra her Men, hvis jeg tar lett permanent (hos frisør) og kjøper en volumshampo der, kan jeg forvente at håret ikke blir så fort fett da? Du må detoxe håret da, altså ikke vaske det hver dag over en periode. jeg vasker mitt hver dag det blir fett om ikke. men om jeg går over til hver 3 dag blir det etterhvert ikke like fett, men det gidder jeg ikke vente på. Så vasker hverdag. Men har super pent hår den dagen da og bli ikke fett da før neste dag. Om du bruker tørrsjampo bruk en spray og ikke et sånn pulver. Jeg tok permanent for noen år siden elsket det! Sauekrøller 2 døgn så vakre bølger i tja 6 mnd kanskje
ærlig talt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 9. november 2012 Wææ, nå blir jeg forvirra her Men, hvis jeg tar lett permanent (hos frisør) og kjøper en volumshampo der, kan jeg forvente at håret ikke blir så fort fett da? Du må detoxe håret da, altså ikke vaske det hver dag over en periode. jeg vasker mitt hver dag det blir fett om ikke. men om jeg går over til hver 3 dag blir det etterhvert ikke like fett, men det gidder jeg ikke vente på. Så vasker hverdag. Men har super pent hår den dagen da og bli ikke fett da før neste dag. Om du bruker tørrsjampo bruk en spray og ikke et sånn pulver. Jeg tok permanent for noen år siden elsket det! Sauekrøller 2 døgn så vakre bølger i tja 6 mnd kanskje Jeg vasker håret hver 2-3 dag. Den 3 dagen går jeg med lue, for å si det sånn Møkkahår! I morgen ringer jeg frisøren
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Slutt å vaske håret så ofte. Nå er det snart 3 uker siden jeg vasket håret, så det ser litt suspekt ut, men kan fint gå to uker og det ser helt upåfallende ut. Har langt hår og for det meste oppsatt, men kan ha det løst iblant... Anonym poster: 921364df8c547827f3c5c37d69b32cc0
L-8 Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Loreal nature har et produkt som er helt genialt! Står kur mot fet hodebunnen på tuben, men er en sjampo. Helt genial! Får supermykt hår som IKKE blir fett!
BellaSuz Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Vask håret hver 4. dag, du må tåle et par uker med fett hår slik at håret får en god fettbalanse igjen. Bruk tørrshampo mellom hårvaskene, jeg anbefaler Biosilk (kåret til best i test) eller Osis+ fra Schwarzkopf. De er bra! IKKE bruk butikkshampo, de tynger håret. Anbefaler Sebastian sin Volupt-sjampo/balsam (dette kjøper jeg for under 200 kr på www.beautybay.com. Etter jeg begynte med denne oppskriften har håret mitt blitt fantastisk! :-)
<3 Skrevet 9. november 2012 #19 Skrevet 9. november 2012 Anbefaler redken renseshampoo(hvis du ikke har problemer med tørr hodebunn) Du kan ta hettestriper, trenger ikke å ta permanent om du ikke ønsker det selv da. Spray redken tørrshampoo i hårrota over hele hodet når håret er nyvaska(det må være tørka først) Da skal du holde deh fettfri en ukes tid:-)
Gjest peacock Skrevet 9. november 2012 #20 Skrevet 9. november 2012 (endret) Vil ikke anbefale en bestemt sjampo, tror det er viktigere å sørge for å skylle ut sjampoen HELT og å unngå balsam og andre hårprodukter når ned i hodebunnen. Bare bruk slik fra kjeven og ned. Funker her i hvert fall :-) Ellers er tørsjampo veldig greit, da kan du hvert fall klare en dag ekstra uten å vaske håret. Endret 9. november 2012 av peacock
Tigerpote Skrevet 9. november 2012 #21 Skrevet 9. november 2012 Da har jeg lært mye av denne tråden, blant annet at hjemmepermanent er tilbake i motebildet igjen! Jeg fikk en del artige visjoner i hodet nå. Herlig
GeneralSpringSkalle Skrevet 10. november 2012 #22 Skrevet 10. november 2012 Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned ) Hvor kjøper du store ruller om jeg tør spørre?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #23 Skrevet 10. november 2012 Jeg tar stort sett hjemmepermanent (mest fordi det er billigere, koster 1000 ++ hos frisør) da bruker jeg vanlige hårruller med sånn borrelås på (ikke permanentruller da blir det ofte sauekrøller) og den permanenten som er med skum, den er mildere enn den andre. Jeg får fine bølger i håret som automatisk gir volum, veldig deilig. Men ikke begi deg ut på opprulling av håret på egenhånd med mindre du har gjort det før. Det gjorde jeg for noen år siden og det så helt jævlig ut etterpå (jeg snurra rullene forskjellige veier, så noen gikk opp og noen gikk ned ) Hvor kjøper du store ruller om jeg tør spørre? Og rulle opp eller ned? Anonym poster: f32471804c4814383115f9a370cf66c9 Anonym poster: f32471804c4814383115f9a370cf66c9
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. november 2012 #24 Skrevet 10. november 2012 Vil også anbefale renseshampo. Og null balsam. Og kortere hår og en jævlig god frisør sånn at du blir fresh og vakker.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #25 Skrevet 10. november 2012 Men dere som anbefaler frisør produkter, har dere sett tv2 hjelper deg sin test av shampoer? Der var det firstprice som vant, over Redken. Hehe... Anonym poster: 5f94a2fee8cb2fe4f1d6af409613936b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå