Gå til innhold

Hvem er ditt fineste Poppis navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange fine navn det :). Spesielt Lucas, Matheo,Emil,Noah, og Nora :). Ja man må jo velge det man liker best selv :),Synes Aron er veldig pent,selvom jeg ikke helt vant til det,kjenner en gutt som heter det og broren heter Axel :)

Annonse

Synes det er veldig trist at Lucas og Mathias er så populære nå, for vil ikke ha et navn 4 andre i barnehagen. Liker også godt Tobias

Og liker også godt Nora, Sofie, Sarah og Ingrid.

Alle disse navnene har vært på favorittnavn-listen min siden jeg var barn på 80-tallet, men det har de tydeligvis vært for alle andre på min alder også ;)

Men, skal ikke ha et toppnavn, så da får det bare være.

Synes det er veldig trist at Lucas og Mathias er så populære nå, for vil ikke ha et navn 4 andre i barnehagen. Liker også godt Tobias

Og liker også godt Nora, Sofie, Sarah og Ingrid.

Alle disse navnene har vært på favorittnavn-listen min siden jeg var barn på 80-tallet, men det har de tydeligvis vært for alle andre på min alder også ;)

Men, skal ikke ha et toppnavn, så da får det bare være.

Alle de navnene er fine :). Ja har vel egentlig likt Emil siden jeg var Barn og Nora i 12-13 år.

Annonse

Nå har jeg sett på topp-40-listen på ssb, og da ser jeg, at min favorittnavn på jente- og guttelisten må være Aurora og Aksel.

- men der er virkelig mange fine navn.

På jentelisten: Julie, Mathilde, Viktoria og Ingrid

På guttelisten: Jonathan, Håkon, Daniel, Elias, Magnus og Mathias.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...