Gå til innhold

Hvem er ditt fineste Poppis navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt : Emil Mathias ( Sønnen min sitt navn ) Liker veldig godt Lucas,William,Kristian og Markus også.

Jente : Nora,Emma og Olivia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emil og Emma. Syns mange av poppisnavnene er fine egentlig... men kvier meg litt for å bruk dem, hvertfall topp 5.

Skrevet

Ja er fine dem :). Ja forstår den :). men vi er veldig fornøyd med navnet og fått mye skryt, og Emil var vel nr 1 i fjor og Mathias nr 3 ,så har jo 2 på topp 3 :)

Skrevet

Liker veldig godt Emil,Theo, Matheo, Leander, Lukas og Noah jeg! Syns det er et kjempe fint navn. Var med på lista våres, men det ble tilslutt Aron:)

Av populære jentenavn liker jeg godt Nora, Molly og Linnea:)

Skrevet

Men selv er vi egentlig ikke så opptatt av om det er poppis eller ikke. Velger de navnene vi liker, uavhengig av det:)

Skrevet

Mange fine navn det :). Spesielt Lucas, Matheo,Emil,Noah, og Nora :). Ja man må jo velge det man liker best selv :),Synes Aron er veldig pent,selvom jeg ikke helt vant til det,kjenner en gutt som heter det og broren heter Axel :)

Skrevet

Jacob og Caroline er vakre navn :-)

Skrevet

Nora, Sofie.

Ikke så begeistret for guttenavnene på topp 10 (2011).

Skrevet

Synes det er veldig trist at Lucas og Mathias er så populære nå, for vil ikke ha et navn 4 andre i barnehagen. Liker også godt Tobias

Og liker også godt Nora, Sofie, Sarah og Ingrid.

Alle disse navnene har vært på favorittnavn-listen min siden jeg var barn på 80-tallet, men det har de tydeligvis vært for alle andre på min alder også ;)

Men, skal ikke ha et toppnavn, så da får det bare være.

Skrevet

2 Koselige navn det :) trodde ikke de var så populære :)

Skrevet

Nora, Sofie.

Ikke så begeistret for guttenavnene på topp 10 (2011).

Nora er nydelig :).

Skrevet

Synes det er veldig trist at Lucas og Mathias er så populære nå, for vil ikke ha et navn 4 andre i barnehagen. Liker også godt Tobias

Og liker også godt Nora, Sofie, Sarah og Ingrid.

Alle disse navnene har vært på favorittnavn-listen min siden jeg var barn på 80-tallet, men det har de tydeligvis vært for alle andre på min alder også ;)

Men, skal ikke ha et toppnavn, så da får det bare være.

Alle de navnene er fine :). Ja har vel egentlig likt Emil siden jeg var Barn og Nora i 12-13 år.

Skrevet

2 Koselige navn det :) trodde ikke de var så populære :)

Joda, de er p.d.d på henholdsvis 13 og 40 plass på navnetoppen.

Skrevet (endret)

Av topp 20 fra i fjor synes jeg disse er finest: Mathilde og Sofia. Magnus, Oskar og Henrik.

Endret av Vinterstjerne
Skrevet

Nå har jeg sett på topp-40-listen på ssb, og da ser jeg, at min favorittnavn på jente- og guttelisten må være Aurora og Aksel.

- men der er virkelig mange fine navn.

På jentelisten: Julie, Mathilde, Viktoria og Ingrid

På guttelisten: Jonathan, Håkon, Daniel, Elias, Magnus og Mathias.

Skrevet

Ja er mange fine :). Men Er Håkon,Jonathan og Daniel så populært nå? kjenner ingen små som heter det :).

Sara er Nydelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...