Gå til innhold

dere med termin 8 nov..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men vil bare si at jordmor, lege og sykehus regner noen ganger 2 dager forskjell.....jeg er ifølge alle apps 39+ 4 men sykehuset sier jeg er 39+5.... Jordmor sier noen ganger jeg er kortere på vei enn hva jeg regner... Kan være derfor du får avvik på 2 dager?

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men vil bare si at jordmor, lege og sykehus regner noen ganger 2 dager forskjell.....jeg er ifølge alle apps 39+ 4 men sykehuset sier jeg er 39+5.... Jordmor sier noen ganger jeg er kortere på vei enn hva jeg regner... Kan være derfor du får avvik på 2 dager?

nei da jeg var til ull var jeg 17+4 en torsdag, d vil si jeg bytter uke på søndag, men i følge at jormor har satt termin til den 8 måtte jeg pluttselig bytte på tirsdag fordi di ikke gjord om på terminen som dem sa. så når terminen nermet seg var jeg pluttselig 40+2 på tirsdag den 6 men da byttet de bare å sa.. nå ble du snytt for 2 dager fordi du har ikke terminen før torsdag 8...noe som gjør meg forbannet fordi da er jeg pluttselig 40+4 men det driter de hvist i..

er livredd for overtid hvis jeg ender opp med å gå slik at jeg må settes i gang.

hvis du har termin 8 nov så vil du se på det blå ul arket hvilke uke du var i da den ordinære ble tatt

Var jo litt rart da....men du får bare ta det opp med sykehuset dersom det plager deg , og høre hva de sier?

har gjort det men de skjønner hvist ikke hva jeg mener...så satser på det skjer noe..har hatt intenser rier hver halltime nå i 6 timer men det tar seg ikke opp:(...vet at det ikke er kynnere siden jeg har slitt mye med dette i svangerskape... de to siste har vert så vonde at jeg har ligget å vridd meg :( vil det skal skje noe meeer...

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har termin i morgen, en lørdag som er 10/11. Bytter alltid hele uker onsdager og er 40+3 i morgen som er min termin og ikke 40+2 som jeg alltid har hørt man skal være på termin. Men henger meg ikke så veldig opp i det )

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har termin i morgen, en lørdag som er 10/11. Bytter alltid hele uker onsdager og er 40+3 i morgen som er min termin og ikke 40+2 som jeg alltid har hørt man skal være på termin. Men henger meg ikke så veldig opp i det )

nei hehe..vanskelig å forklare;)..men men.. håper mini kommer nå snart.. 1 dag på overtid:P

Jeg bytter uke søndag eller er det mandag men har termin på onsdag...blir litt usikker hva du mener:)

jeg var uke 40 nå på søndag å nåpå torsdag var jeg 40+4..på min termindag er jeg pluttselig 40+4..hvist du skjønner... trodde man var 40+2 eller 3 på termindagen

Jeg byttet dager på fredager, men nå er det mandager. Det får alltid noen ekstra dager ;) Ifølge appen til Barnimagen som teller for meg byttet jeg uke på fredag. Til "i uke 41" mens termin er i morra.

Tror du bare må gå utifra datoen du får og ikke henge deg så oppi ukene. 8 november er 8 november. Nå i dag er du 2 dager over den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...