Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært skikkelig plaget av smerte/stikking i høyre side nedre del (eggstokken) jeg pleier egentlig ikke ha sånne smerter ellers, eller under mens. Men etter at vi har begynt å prøve har det vært sånn.

Vi bestemte oss for å starte å prøve etter min mens den 17 okt. Og vi hadde da hatt sex LIKE før mens (uten å hoppe av svingen) jeg fikk da mens som planlagt. Men jeg lå nesten i fosterstilling av smerte, og det ble bare verre. Det ente med jeg måtte dra til legevakten. Var redd det kunne være cyste. Og ble sendt til kvinneklinikken på Ullevål dagen etter. Tok ultralyd av eggstokkene og de sa de så fine ut. Smertene ble borte etter mens. Fredag 2 nov. Fikk jeg smilefjææs på EL test. Og vi la inn aksjer den kvelden. Lørdag fikk jeg skikkelig smerter og stiv lysk i høyre siden igjen. Og sexen på lørdag var egentlig smertefull.

Nå sitter jeg å venter på IKM som skal komme neste uke. Men sliter fortsatt med smerte/stikking i høyre siden. Og blir liksom litt kvalm å dårlig ettersom det er ubehagelig.

Noen som vet noe om dette, eller har opplevd dette tidligere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988718-vondt-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thie: Jeg har hatt det samme, ofte. Det har ikke vært noe system i når jeg får vondt, mtp syklusen. Det er "skarpe" stikkinger som er så vonde at det er vanskelig å sitte stille. Har også vært på ultralyd, uten at de fant noe galt på eggstokkene. Nå lever jeg bare med at smertene kommer og går. Kan gå en mnd uten at jeg kjenner noe. Så gjerne si fra hvis de finner noen grunn til smertene på deg :)

Så rart da, leste jo litt på fertil.no om hva som forårsaker sånn type "stikking\smerte" når det faktisk ikke gir seg helt heller. Men stod ikke akkurat så mye, bare at det kunne være cyste. Men nå ble jeg sjekket for ALT flere ganger.filk beskjed om at det vedvarer skulle jeg komme på nytt. Så får se om jeg får TR først da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...