Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #1 Del Skrevet 9. november 2012 Heisann. Lurer på om noen kan hjelpe meg litt med noen spørsmål. Vi har begynt å prøve å bli gravide, jeg sluttet på ppillen ( gikk på minipillen-conludag) for 9 dager siden. Jeg sluttet på første menstrasjonsdag, hadde en større blødningsperiode nå enn jeg pleier å ha. Når jeg gikk på minipillen hadde jeg svakere menstrasjon og i færre dager. Jeg har en normal syklus ellers, men nå når jeg sluttet på minipillen fikk jeg en større menstrasjon. Nå er det slik at de sist dagene har jeg hatt en del murring og stikking i magen, kan dette komme av at jeg har sluttet med ppillen? Jeg lurer jo også på om jeg kan ha hatt eggløsning siden jeg har sluttet på ppillen, men skal jo i teorien ikke ha eggløsning før om noen dager. Kan det være at jeg allerde kan ha hatt eggløsning i forhold til ppille slutt?? Jeg kjenner iallefall at noe skjer i kroppen, det skal vell ikke være mulig å bli gravid allerde?? Håper noen er snill å gir meg en tilbakemelding:) Hilsen nykommer på prøvestadiget:) Anonym poster: 7cccca40bad6e274f486e56d560df90c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988655-hei-jeg-sluttet-p%C3%A5-minipillen-for-9-dager-siden-da-p%C3%A5-f%C3%B8rste-menstrasjonsdag-hatt-murring-i-magen-i-et-par-dager-hva-skjero/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå