Gå til innhold

Hvor lenge er det normalt at man blør etter en SA?

Anbefalte innlegg

Jeg har blødd siden forrige mandag å syns det begynner å bli lenge nok nå. Jeg trodde først jeg var 5 uker på vei, men begynner å mistenke at jeg kanskje var lenger på vei enn det siden jeg hadde vondt så lenge og i tillegg har blødd så lenge. Husker ikke hvor lenge jeg blødde etter forrige SA..

Anonym poster: d52f16f26514fe45aecb378e3e1477f1

Fortsetter under...

Jeg blødde i 3 og holdt på å bli gal, spesielt også fordi legen sa Max 2. Når jeg begynte på'n igjen m frisk blod ble jeg nesten gal og ville jo bare bli ferdig, var ca 6+ noen dager! Dette var ekstremt så trøst deg m at det sikkert avtar før det:-)

P.s når det er sagt ble jeg gravid første mulighet etter den SA, gikk rett fra SA til positiv test og nå er han 2 år!!

Så det er iallefall vanlig at man blør en stund ;) det er godt å vite iallefall. Det eneste jeg husker fra forrige gang er at jeg ikke blødde så lenge før det plutselig stoppet og etter noen dager kom det en stor klump med blod først også blødninger i mengder.

Alt-er-mulig: godt å høre at du ble gravid igjen fort! Jeg tviler på at jeg blir det siden vi hadde prøvd siden forrige sa. Den hadde jeg for over 2 år siden, så det går ikke så fort i svingene her.

Jeg kuttet ut prevansjon for 7 år siden og det har resultert i 1 barn og 3 SA så jeg har lært å være tålmodig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...