Gå til innhold

Termin i morgen!!

Anbefalte innlegg

Spennende dager i møte, lurer fælt på hvordan det hele starter.. Veldig klar for å møte mini for å se om alt er bra, hvilket kjønn det er og hvordan h*n ser ut :)Tror jeg går en del over. Sist kom lillegutt 4.dagen over som var akkurat passelig for var ikke så lei enda da ;) Ikke helt klar for fødsel igjen, men det blir man vel aldri. Flere med termin nå disse dager??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988590-termin-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin om 6 dager. 1 cm åpning og vil at det skal skje no nå! Fått det fødetryne å. Og føler at stakkar lille gutt prøver å snu seg og ligger vondt . Han er så aktiv nå og kjenner virkelig at han prøver å skifte stilling men hodet er jo festet stakkar...

Lykke til! 5 dager til termin her, veldig klar for å møte prinsessa kommende torsdag med keisersnitt, men Guri, gå å vente gjør jeg uansett for fødselen burde helst ikke sette i gang når jeg skal ha ks ! Går å kjenner på økte ubehagelige kynnere og mye mensmurringer om dagen!

Annonse

Spennende tider nå ja! Termin på søndag jeg, TO dager til :) Men er så lei at jeg nesten spyr, har så vondt i huden på magen (strekkmerker og ei kneskål som har funnet sin faste plass rett under navlen min de siste ukene....)

Men jeg gleder meg veldig til å møte denne nye krabaten, så da skal jeg klare å holde ut! :D

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...