Gå til innhold

Gravid:))

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:-) Da håper jeg ting har klaffet for oss og at vi skal følge hverandre. Jeg kan teste meg til uka.

Og at det dermt blir flere juli babyer på habituell abort forumet.

Etter 5 spontanaborter ei frisk og fin jente på 1, 5 år en ny spontanabort håper jeg at det også blir vår tur.

Annonse

Tusen takk:) Så bra håpefull77:)

Jeg er litt usikker jeg... Jeg tok Cronine i tre dager, men tenkte at siden de ikke mente det var noen medisinsk grunn til det så dropper jeg det.. syns det er så ekkelt... Idag da det kom ut litt rester av det, så var det bittelitt blod i det:( Håper det ikke betyr noe... Noen andre som har opplevd det??

Jeg tar bare Albyl-e fremover! krysser alt jeg har for at det går bra med oss begge!!!

Jeg har også fått ørlite blod sammen med Lutinusen. Jeg har sett et bankende hjerte etter det.. Jeg går jo på blodfortynnende som kanskje bidrar til at en blør lettere. I tillegg har jeg hørt at Lutinusen kan irritere og føre til litt spotting. Kanskje det kommer fra Crinonen? Håper det går bra for deg.

Huff, vet hvordan du har det. Be om å få en sjekk. Det er mye bedre det enn å gå å lure. Det er nok for tidlig for ul. Men vil tro du kan jo ta blodprøver, men da tar det jo noen dager før du får svar.

Kjempemasse lykke til:-) håper det er crinonen som gjør at du blør. Og at alt er bra med spiren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...