Gå til innhold

Kribling i beina ,jeg blir gal....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gå på kaldt gulv, kremer som varmer/kjøler ned. Magnesium, men er ikke helt sikker på om man skal spise for mye av det mot slutten.. :/

ligge med føttene Høyt!

Har slitt mye med restless legs tidligere i svangerskapet, men etter jeg tok en magnesium "kur" så ble jeg kvitt det :)

Har prøvd magnesium, driver med akupunktur , bad, massasje ..you name it..jeg har hatt det innimellom før svangerskapet også men nå har det tatt helt av denne uken.sliti med det siden uke 10 , men sånn noen dager av og noen på.nå er det hele tiden og jeg blir gal av det.heldigvis siste arbeidsdag i dag..jeg blir jo så sliten, 2-3 timers søvn hele denne uken og jeg er i utgangspunktet et sove menneske også..huff..heller våkenetter pga baby enn plager altså.

Har også tatt magnesium, det har hjulpet veldig. Fikk beskjed av min lege at det var helt greit å ta i svangerskapet, også mot slutten. Ellers sover jeg med støttestrømper på (sånne ordentlige man får på apoteket, ikke lette å få på med stor mage;) - det hjelper også! Lykke til, det er til å bli sprø av, jeg vet...

Jeg har vært ekstremt plaget med det under hele svangerskapet, man blir nesten gal, får ikke roen i kroppen av hoppende ben:p

Så fant jeg vidunder kremmen: "Delisan-muskel rub", masserer fot/legg hver morgen og kveld= ingen plager. Helt fantastisk krem. Deilig å få roa tilbake i kroppen:) annbefales på det sterkeste

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...