Gå til innhold

Ikke alltid at blødninger er det sammme som spontanabort.

Anbefalte innlegg

Har blødd mer eller mindre i 4 uker nå, var sikker på at jeg hadde en SA. Begynte å blø i uke 7 og har derfor ikke vært hos legen før idag, for jeg tenkte at dette ordner jo kroppen selv. Men jeg følte meg fortsatt kvalm og mistet ikke symptomene, og blødningene har roet seg litt de siste dagene. På ultralyd hos legen idag så jeg en liten bylt bevege armene sine opp og ned :) 12-13 uker på vei :) Fantastisk :) Jeg innrømmer at jeg var stressa og ikke helt klar for dette da jeg oppdaget at jeg var gravid. Tre aktive gutter fra før og jeg vil passere 41 før dette nyet barnet blir født,..men nå er jeg bare glad. Det er lenge igjen og mye kan skje, men spiren skal få sin sjanse :)

Fortsetter under...

Jeg har også hatt blødning mer eller mindre siden jeg testet positivt. Nå er jeg straks 9 uker, og i uke 7 fikk jeg se levende foster. Det er noe dritt å småblø uansett, da jeg blir bekymret hver gang. Har en sønn på 4 og akkurat funnet tilbake til bf, så veldig uplanlagt graviditet men veldig koselig!! Bare håper det fortsetter bra!! :-)

Noen erfaringer..har mer eller mindre blødd siden uke 6-7, er nå i uke 12 og ingenting blod nå. var også veldig bekymret og det eneste jeg tenkte var at nå mister jeg. va på ul i uke 10, alt bare fint, legen fant ingenting. tror man kan tenke abort hvis man får sterke magesmerter og mye mye blod,ferskt og gammelt, og at man blør i dagesvis og mengder. merket spesielt godt etter sex, da kom det litt ferskt etter noen timer, noe som kan skje. man må huske på at man er rimeli "blodfylt" der nede og lett at små kar brister uten at det trenger å bety noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...