Gå til innhold

Matvrak....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første svangerskap spiste jeg ofte men lite.. Aldri kvalm.. Andre svangerskap hadde jeg kvalme første 16-17 ukene og måtte spise for å holde kvalmen i sjakk.. Gikk opp totalt 13 kg det svangerskapet...

Men nå er jeg 9 uker og allerede gått opp 6 kg.. Spiser hele tiden.. Matsug hele tiden.. Spiser så jeg blir kvalm.. Men det stopper meg ikke..

Jeg gikk ned 10 kg siste 2 mnd før jeg ble gravid, så er jo ikke på startvekta ennå.. Mn hvor ender dette da hvis jeg fortsetter dette.. Blæ.. Vil stoppe denne spisinga nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lei av å spise!!!!

Skrevet

Ikke si det en gang:( mat e ikke kjekt lengre:/

Skrevet

Sånn hadde jeg det forrige gang. Gikk opp masse pga mye mat og lavt aktivitetsnivå (gikk fra 3-4 treninger i uken til 0). La på meg ca 12 kg frem til uke 15. Etter det stoppet det helt opp og jeg la ikke noe på meg før etter uke 30 igjen, så heldigvis er det vanligvis ikke en jevn vektøning gjennom alle 40 ukene :-)

Ellers kan dere jo lese denne ;-)

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/06/370560.html

Skrevet

Stemmer ikke, jeg kunne spist den digreste kua til hvert eneste måltid, og er så sulten at jeg går rundt meg selv her... Og jeg venter jente! I begynnelsen var jeg ikke sulten da, om det har noe å si (gikk ned 5 kilo)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...