Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere om dette navnet? Er det et sånn navn som man forbinder med gamle damer, eller synes dere det er fint?

Endret av Navn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva synes dere om Lucie? Blir det for likt Lucia kanskje?

Skrevet

Jeg bruker egentlig å like slike typiske "gammeldamenavn", men Ester liker jeg dessverre ikke. Synes det er litt hardt, og liker ikke klangen.

Skrevet

Liker det godt, jeg. Betyr Stjerne på persisk, om jeg ikke husker feil. Koselig navn.

Skrevet

Synes det er kjempe fint :) Oldemoren min het det :) Finest med H :)

Skrevet

Ester er et kjempe koselig og fint navn syns jeg:)

Skrevet

Esther er ikke et gammeldamenavn for meg. Veldig fint!

Lucie: Egentlig pent men blir alltid litt usikker på uttalen av det. (Med eller uten hørbar E på slutten?)

Skrevet

Takk dere! Liker gamle navn, men vil ikke at det skal være sånn gammedamenavn hvis dere skjønner. Lucie har jeg alltid trodd at uttales med e? Kanskje man velger det selv. Jeg synes det er penest med e ihvertfall.

Skrevet

Esther hadde nå jeg valgt:) pent og anstendig navn :)

Skrevet

Esther hadde nå jeg valgt:) pent og anstendig navn :)

Skrevet

Liker navnet veldig godt, var med helt til sist på oppløpet hos oss ifjor men så ble det ei Elsa istedenfor! :)

Skrevet

Jeg ville gjerne kalt Minsta for Esther, men klarte ikke å overtale mannen. Lucie likte jeg ikke.

Skrevet

Ester har jeg vurdert selv. :) Jeg synest det er mykt og fint og får ser får meg en strålende liten jente. :)

Jeg velger å skrive uten h fordi det ikke skal bli forvirring. men det er meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...