Gå til innhold

Dere har skrevet feil, Elin, er tydeligvis degradert, ikke oppgradert!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard

Når jeg skriver i ruta her, tar det er år før bokstavene kommer på skjermen. Ikke får jeg byttet om til mobil- versjon og nå får vi se da, om jeg greier poste dette innlegget eller ikke, for det er sånn hipp som happ...Kjempegreier det her, uteblir til dere fikser det, blir bare sur.. :(

Fortsetter under...

Går ikke an å ha flere avsnitt i en post heller, alt blir bare en svær tekst selv om man hopper ned når man skriver. Ikke får jeg publisert innlegg uten å trykke på "bruk stor editor", det går ikke an å bare gå rett på "publiser".

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg klarer ikke svare på alle innlegg. For plutselig er boksen jeg skal svare i allerede opptatt med å huse en eller annen idiotisk reklameannonse...

Om jeg får varsler og trykker på varslene for å komme til en liking eller sitering skjer IKKE det... Må si det er fagfolk som er i tet her ja.. :/

Opplever akkurat det samme som de over her beskriver; spesielt irriterende er det jo å ikke få postet innlegg!

Skal se om dette blir postet da...

Er så dritlei sånne "oppgraderinger", for det blir ALLTID kaos :(

Annonse

Don't fix it if it ain't broken...

Kan fortsatt ikke svare på innlegg uten å gå til stor editor, kan ikke sitere, eller svare direkte på noe som helst...

Og ja, jeg har logget ut og inn, slettet cookies osv...

Hei på dere.

Jeg beklager at det ble noen feil ved oppgraderingen. Men oppgraderinger som dette må til innimellom, dessverre. Dette fordi det skal bli lettere å endre på feil og bugs som allerede er her.

Nå skal det meste være bra igjen. Har du fortsatt problemer oppfordrer jeg deg til å slette informasjonskapsler/logg i nettleseren din.

Er det fortsatt noe som ikke funker, kontakt meg!

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...