Guttemor77 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Vurderer å gi foreldre og svigerforeldre en kurv med div oppi. Tenker vin, god kaffe og te, hva annet? Kaffekrus med bilde av ungene?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Nisse Varme sokker evt tøffler God sjokolade Blad Bok Gavekort Økologisk syltetøy Badesalt/bodylotion/deo (dyrt merke) Lys Cd/dvd
anso Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Gjør det hvert år og er en suksess (tror jeg i alle fall da:-)). Har oppi litt forskjellig: f.eks hvis du er på Bondens Marked (eller andre delikatessebutikker) kan du ofte få tak i hjemmelaget syltetøy/honning, kryddermikser, olivenolje med krydder oppi, organisk såpe. Også finnes det minibokser med god belgisk sjokolade som man kan ha oppi. I år har jeg også handlet noen fine kjøkkenhåndklær på H&M Home, som jeg tenkte slenge med. Lykke til:-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Vurderer å gi foreldre og svigerforeldre en kurv med div oppi. Tenker vin, god kaffe og te, hva annet? Kaffekrus med bilde av ungene? Gå på en kaffebutikk og kjøp sånne mokkakuler/mokkabønner god olivenolje kryddersmør krydder urter te + honning om de liker honning i teen håndkrem oster - ofte er det sånne julemarkeder der det er ostebu der har de fte små pakker med ulik ost i sølofan fantastisk gave. Pølse også fra julemarked ripssaft og det beste av alt: Et stort syltetøyglass i det har du alt som trengs for å lage yndlingskaken deres. unntatt melken eller væsken. Så skriver du på hva som skal til "aromakaka, tilsett 5 dl melk, rør sammen og ha i runform i ovnen i x min på x grader" Det er veldig moro og fint å gjøre det slik. Perfekt med Cookies Mine folk+ venner får det jeg skrev over i år alle sammen.
Guttemor77 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2012 Kjøper dere kurv til å ha det oppi også? Hvor i såfall? Noen fine og gjerne rimelige?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 De hadde noen fine røde kurver i fjor på Europris.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Både sparkjøp, ikea, nille, europris og obs har slike kurver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå