Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Ang hcg og tidlig ul..

Anbefalte innlegg

Første dag i sist menstruasjon: 23.09

Positiv test: 22.10

1. Tidlige ul: 30.10 - her så legen kun fortykket slim og ikke noe mer. Tok hcg denne ettermiddagen som var på 1035

Ny hcg 1.11 på morgenen 1,5 døgn etter sist prøve var hcg på 2275.

2. Tidlige ul: 8.11- her så vi en vannfylt hule med et riskorn øverst mot høyre. Og et riskorn nederst til høyre. Lege mente det øverste var en fostersekk. Etter ul sa hun at jeg Max kunne være 4+ noen dager...

Men hvordan kan jeg da ha testet positiv for over 2 uker siden?

Kan det være en sa?

Og var ikke hcg litt høy forrige torsdag til bare å være 3+ noen dager?

Setter stor pris på svar! Litt nervøs. Har ikke fått ny time før om 4 uker...

Fortsetter under...

Ved en SA vil du vel blø? Hvis du har mistet, er dette en MA.

HCG nivået kan være så forskjellige fra person til person, noen får høye nivåer veldig tidlig, andre ikke. Det stiger også forskjellig, men hver tredje dag skal det ha fordoblet seg, ca.

Det er mulig å teste positivt tidlig, selvom det ikke er det mest vanlige!

Så vondt at du må vente så lenge på svar! Det er grusomt. Husker selv da jeg hadde en MA/BO i uke 10, og jeg mistenkte det i uke 6. Fikk UL med det samme, men fikk beskjed om at det enten var en tidlig gravditet (4 uker), eller en MA igjen. Ved uke 10, ble det konstantert en MA/BO. Forferdelig ventetid! Ønsker deg masse lykke til, både i ventetiden, og på neste time!

Å, ops, jeg regnte ikke ut hvor tidlig du kunne ha testet, og jeg vet ikke om dette er mulig... Men det avhenger jo av UL-apparatet til legen, hvor godt det er, på hva legen kan se så tidlig...

Jeg hadde HCG stigning ved MA, men den var ikke "tilfredsstillende" for den ene legen, og den andre mente stigninga var fin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...