Gå til innhold

noen som har fått det til med albyl-E og/eller Fragmin?

Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

3. Ivf nå, èn MA og to kjemiske tidligere. Barn fra før men uforklarlige barnløse siste 3,5 år. Fant noe i blodet mitt, ang et stoff som har m koaguleringsevne å gjøre. Husker ikke navnet. Derfor på både Albyl-E og Fragmin nå....

Noen som ble hjulpet av disse?

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Har ikke du satt inn egg Puma?

Jeg har 2 SA, 3 mislykkede ivf og 8 år bak meg og ble gravid på det 4 forsøket nå. Brukte da albyl-e og vet ikke om det var det som gjorde susen, men gravid ble jeg!

Det var legen på klinikken som foreslo det. Jeg ba selv fastlegen for en tid tilbake om å ta blodprøve for å sjekke om jeg hadde "tykt" blod, og tror ikke han skjønte vitsen, men gjorde det.

Tror prøven var helt fin.

De sa til meg på klinikken at "fyldige" damer som meg gjerne har litt dårligere blodsirkulasjon og dermed kan de bli tilbudt albyl-e.

Jeg er egentlig skeptisk til altfor mye medisiner, men om det var dette som kunne øke sjansene så hvorfor ikke?

Gjest Trulte med to små

Så glad du lyktes nå, Lykke! Grattis så masse! Jeg har satt inn to, fikk ett på frys. :)

Tusen takk! :)

Da må du ha masse lykke til! Spennende med to egg inn, det fikk jeg også og er spent på om jeg har en eller ti i magen nå ;)

Vi går vel for tvillinger begge to når vi først er i gang!!

Jeg har ikke akkurat lykkes, men.. Jeg fikk beskjed om å ta Klexane fra sprøytestart på ivfen. Og Lutinus hele veien hvis jeg ble gravid. Nå ble jeg gravid på sprayen så da ble jo forsøket avbrutt. Men jeg går på Klexane, Albyl-E og Lutinus nå.

Jeg vil absolutt tro at blodfortynnende hjelper deg nå særlig mtp at de fant noen med koaguleringen på blodprøvene. Hadde dere problemer med førstemann? Her gikk alt veldig knirkefritt med første graviditeten. Ganske rart at graviditetene er så forskjellige..

Annonse

Jeg fikk Fragmin til tross for at blodprøvene ikke viste noe galt, for at ingenting skulle være uprøvd. Det svangerskapet førte til verdens skjønneste jente på som er 9 mnd nå :-)

Det kan selvfølgelig godt hende at akkurat det svangerskapet ville ha gått bra uansett (har også en sønn som jeg fikk uten blodfortynnende), men hvis jeg skal bli gravid igjen kommer jeg helt sikkert til å be om det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...