Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Ser nå at jeg ikke får varsel når jeg blir sitert, er dette noe andre også sliter med? Synes det er greit å få beskjed når noen siterer meg
Babyønske �� Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg får ikke til å sitere i det hele tatt jeg.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg fikk heller ikke gjort det tidligere i dag. Men fikk tipset om å bytte passord, og så fort jeg gjorde det ordnet det seg. Men har fortsatt ikke muligheten til å svare på innlegg uten å bruke stor editor.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Jeg fikk heller ikke gjort det tidligere i dag. Men fikk tipset om å bytte passord, og så fort jeg gjorde det ordnet det seg. Men har fortsatt ikke muligheten til å svare på innlegg uten å bruke stor editor. Hm, får du varsel nå? Fungerer fint for meg å svare uten å bruke store editor, og jeg har ikke gjort annet enn å bytte passord, så da må det vel være en eller annen bug i systemet?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Hm, får du varsel nå? Fungerer fint for meg å svare uten å bruke store editor, og jeg har ikke gjort annet enn å bytte passord, så da må det vel være en eller annen bug i systemet? Nei, fikk ikke opp varsel nå heller. Selv om jeg både har byttet passord og slettet cookies.
elin Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Har du sjekket varslene under innstillinger i profilen din?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Har du sjekket varslene under innstillinger i profilen din? Ja, har til og med krysset av for å få de på mail. Men de kommer ikke der heller. Får varsler på innlegg jeg følger og når noen liker mine innlegg, men ikke når jeg blir sitert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå