Gå til innhold

Jeg får ikke opp varsel lengre når jeg blir sitert.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira bjeffer!

Jeg fikk heller ikke gjort det tidligere i dag. Men fikk tipset om å bytte passord, og så fort jeg gjorde det ordnet det seg.

Men har fortsatt ikke muligheten til å svare på innlegg uten å bruke stor editor.

Gjest Siklerotte

Jeg fikk heller ikke gjort det tidligere i dag. Men fikk tipset om å bytte passord, og så fort jeg gjorde det ordnet det seg.

Men har fortsatt ikke muligheten til å svare på innlegg uten å bruke stor editor.

Hm, får du varsel nå? Fungerer fint for meg å svare uten å bruke store editor, og jeg har ikke gjort annet enn å bytte passord, så da må det vel være en eller annen bug i systemet?

Gjest Kira bjeffer!

Hm, får du varsel nå? Fungerer fint for meg å svare uten å bruke store editor, og jeg har ikke gjort annet enn å bytte passord, så da må det vel være en eller annen bug i systemet?

Nei, fikk ikke opp varsel nå heller. Selv om jeg både har byttet passord og slettet cookies.

Annonse

Gjest Kira bjeffer!
Har du sjekket varslene under innstillinger i profilen din?

Ja, har til og med krysset av for å få de på mail. Men de kommer ikke der heller. Får varsler på innlegg jeg følger og når noen liker mine innlegg, men ikke når jeg blir sitert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...