epla Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg startet på Cerazette for snart tre uker siden og har hatt blødning omtrent like lenge. Flere med samme erfaring? Hvis dette er normalt, tror jeg at jeg må se meg om etter annen prevensjon. Legen nevnte bortfall av menstruasjon som mulig bivirkning, men så langt ser det altså ut til å være motsatt her. Håp om bedring?
*Miss Flua* Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Første gang jeg startet med cerazette hadde jeg blødninger i noen uker før det forsvant. Så har jeg kanskje hatt en-to småblødninger i året. Jeg begynte med cerazette igjen etter svangerskap, og etter et halvt år hadde jeg "mensen" i nesten 4 uker.. Blæh.. Men jeg er ellers veldig fornøyd med de, så jeg fortsetter da. Men så vet jeg jo at blødninger forsvinner igjen
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Er veldig vanlig med blødninger, selv varte det i litt over 3 mnd, før den var borte i 3 år før jeg skulle ha nestemann. Kan nevne at jeg ble gravid igjen etter bare 4 uker etter pilleslutt og rakk ikke å få mensen i mellom der. Så jeg syns de 3 første mnd var verdt det!
.Lillemy. Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Jeg har gått på Cerazette i fem uker nå, men har ikke fått mensen tilbake enda, fullammer og småen er 3mnd, og har ingen småblødninger. Men legen min sa at når jeg får mensen tilbake, så kom jeg sikkert til og få småblødninger av minipillen, men tiden vil vise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå