Gå til innhold

Guttungen elsker ostepop så jeg kjøpte likegodt 24 pakker med cheez doodles som blir adventskalender!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ikke ble det dyrt heller da det er 10 kroners marked på ica denne uken!

Anonym poster: bdd0739bcdb8e0dd27910680056245d7

Fortsetter under...

Skrevet

Fornuftig..

Anonym poster: c032ee559f76e25cc0d5866da1806aaf

Skrevet

Haha, troll ;-)

Anonym poster: d930fdac360c9405123253d531a832ac

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Haha!

Jaja, men da får du helt sikkert kurert podens lidenskap for Cheez Doodles...

Troll!

Skrevet

Hahaha troll

Anonym poster: 33f1410a843abe142ec3279da1a338a3

Annonse

Skrevet

haha, en hel pose ostepop for hver dag? Det høres jo kjempelurt ut.

Kanskje jeg skal kjøpe en hel sjokoladekalender for hver dag jeg da? ungene er jo så glad i sjokolade og den koster jo bare 10kr. Superbillig! Og superlurt!!

Eller ikke.

Skrevet

Ja, det tror jeg på :P

Min far elsker forøvrig cheese doodles, men spiser der sjelden pga vekta, så han får cheese doodles til bursdag og jul hvert år, hehe.

Anonym poster: 7c4dd0bfd456cc5ac35e0e8b7003cb98

Skrevet

Det er ikke noe troll altså, hadde gutten spist opp en pose hver dag hadde det ikke vært aktuelt, men han spiser kun snop i helgene så kan ikke se at det er så skadelig! Sikkert de som putter gulrøtter og rosiner i kalenderne til barna deres!

HI

Anonym poster: bdd0739bcdb8e0dd27910680056245d7

Skrevet

Najs, ikke bli overrasket om han blir oransje i huden da. På den annen side blir han sikkert så lei av det at han ikke kommer til å spise det igjen det neste året

Skrevet

Så da får han ostepop poser han bare får se på og alle og kose seg med på Lørdag?Merkelig tankegang.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Seriøst? En hel pose hver dag? Trodde du mente sånne miniposer, jeg (sånne man får i potetgull fra Maarud).. hihi...

Skrevet

HALLO, du må da dele opp posen og putte 1 ostepop i hver luke.

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt et par poser, delt opp i små poser med 2-3 stk i hver i uke dagene, og heller gitt en håndfull til lørdagene ;) hadde det blitt enda billigere ;)

Skrevet

Hahaha! Fristende å satse penger på at han kommer til å hate cheez doodles etter dette! Tipper han ber om å få slippe etter èn uke. Humre..

Skrevet

Om du er seriøs så er jeg sjokkert..

Hvorfor gir du han en pose ostepop hver dag om han ikke får spise de heller unntatt lørdag? Stakars ungen din...drittkjedelig kalender.. Jeg hadde gitt en pose på lørdagene og funnet andre ting til de andre dagene på kalenderen.

Anonym poster: da9bd942d5831763d387181764a30e6e

Skrevet

Så da får han ostepop poser han bare får se på og alle og kose seg med på Lørdag?Merkelig tankegang.

Jeg leste at han får ostepop poser han bare får se på og kose med til lørdag.. :P Altså klemme på posene hehe. Alt for trøtt etter en natt med oppkast og diare hos lillebror :D

Gjest Heartbroken
Skrevet

Skikkelig spennende kalender med lik "overraskelse" hver dag.

Men bare det er billig så ...

Skrevet

Seriøst? En hel pakke med ostepopp vær eneste dag? Huttemeitu, her får jenta en liten sjokoladebit i kalenderen :o:P

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Er vel like kjedelig med sjokolade hver dag i kalenderen hvis man skal tenke sånn..

Skrevet

Sikkert flott det, spesielt da over halvparten av posene går ut på dato føre de blir rørt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...