LME1001 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Min bestevenninne sang "Sweet home and the grandma", istedenfor "Sweet home Alabama", og vi ler fortsatt av den! Selv tok det meg noen ganger før jeg skjønte at Rihanna sin da nye hit het "Umbrella". Jeg sang "..under my arm for ever - ever - ever - eeh". Haha!Tragisk! Kom igjen folkens, frem med gullstofene!
LanzaroteJenta Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 En kompis av meg sang: " Skal han ha en sang, alene.." Originalen er :" Skalaen er en sang, alene.." Vi lo så vi datt av når an fortalte dette. Han mente at Jahn Teigen måtte synge om en som var skikkelig egoistisk som vill ha sangen helt alene
LanzaroteJenta Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 En kompis av meg sang: " Skal han ha en sang, alene.." Originalen er :" Skalaen er en sang, alene.." Vi lo så vi datt av når an fortalte dette. Han mente at Jahn Teigen måtte synge om en som var skikkelig egoist som vill ha sangen helt alene
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Den typiske "rakka makka phone" Husker ikke hva sangen heter, men VET det er flere enn meg som har tatt feil der Anonym poster: 1f5146fcb557925cfb10a7c27a5031da
Countess Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Den typiske "rakka makka phone" Husker ikke hva sangen heter, men VET det er flere enn meg som har tatt feil der Anonym poster: 1f5146fcb557925cfb10a7c27a5031da Ja, hva heter det da?? Jeg har alltid sunget "Livet spelt aldri så vakkert som vinsjan på kaia!" Beatles makes more sense Åsså kjæresten min som hørte sangen til maria mena og madcon. Det var det visst noe med å "få spekket hjem." sa han. Det viste seg å være "få oss begge hjem." Again, makes more sense
Gulosten™ Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 (endret) Den typiske "rakka makka phone" Husker ikke hva sangen heter, men VET det er flere enn meg som har tatt feil der Anonym poster: 1f5146fcb557925cfb10a7c27a5031da Ja, hva heter det da?? Jeg har alltid sunget "Livet spelt aldri så vakkert som vinsjan på kaia!" Beatles makes more sense Åsså kjæresten min som hørte sangen til maria mena og madcon. Det var det visst noe med å "få spekket hjem." sa han. Det viste seg å være "få oss begge hjem." Again, makes more sense Rock the microphone, såvidt jeg kan huske Endret 8. november 2012 av Gulosten™
På vei igjen <3 Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Istedetfor "London bridge is falling down, falling down falling down" så sang jeg: "All the birds is falling down..." Har nok mange fler, men jeg kommer ikke på de nå
Sinetree Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Jeg sang "take on me, take me home". Også er det "take on me, take me on".. Haha, og jeg er liksom a-ha fan.
lowe+spire Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Da jeg var liten likte jeg godt Kaptein Sabeltann. På Hiv og Hoi sang jeg "så kan jeg lukte gulrot, så ror vi inn mot land". Det som egentlig synges er jo "så kan jeg lute gull, derfor ror vi inn mot land".
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 En venninne av meg pleide å synge "... eye of the Thai girl". Anonym poster: 27c6b643b762381039a8c4523b1452e3
Kremtopp Skrevet 8. november 2012 #12 Skrevet 8. november 2012 Pleide å synge "hey! We're going to eat pizza" i stedet for "...going to Ibiza" haha :-P
Mor Stratos Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 Funk so rubber i stedet for funk, soul, brother....
Von Hertelhofen Skrevet 8. november 2012 #14 Skrevet 8. november 2012 Jeg sang før: I got my first real sex dream, istedet for six string (bryan adams)
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. november 2012 #15 Skrevet 8. november 2012 Får ikke sitert, men: Den sangen dere sikter til er Bomfunk mc's Freestler (Rock the microphone ) Jeg derimot har aldri skjønt: "Take me to the meeting of the moment on a glory night" i sangen wind of change. Etter jeg forsto at jeg burde bytte ut "meeting" med "magic" så hørtes det litt mer fornuftig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå