Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 8.11.12? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Her er det 19!!!!til termin! Helledussen! :) kanskje begynne å gjøre litt da, vaske sengen å gjøre den klar. Pakke baggene til sykehuset :o

12dager til jeg skal på sykehuset for å prøve å starte fødsel! Hvor blir tiden av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare 3 dager igjen :) Nå må det snart skje noe!

Skrevet

Her er det 8dager til termin.. Begynner å bli litt småbekymret før å ende opp med å gå over termin.. Tror lillefrøkna i magen trives aaaaalt for bra inne i magen...

Er veeeeldig klar til at hun skal komme ut å hilse på:P

Skrevet

1 dag igjen!!! Er sååååå glad når dette er over!! Har vært kvalm i ukesvis, mye nedpress stikking og kynnere i natt våknet jeg av dårlig og løs mage. Vær så snill og kom ut nå!

Skrevet

18 dager og veldig klar til å hilse på den lille!

Skrevet

24 dager.. Måtte de flyyy!

Skrevet

har 6 dager til termin idag :D litt rart å tenke på at det er under EN uke igjen, men utrolig godt :) selv om at jeg ser for meg at hun ikke vil ut rikitg enda og holder seg inne vell over termin ;) bare å smøre seg med mer tålmodighet ;) 

Skrevet

19 dager igjen og veeeldig klar!!!!

Skrevet

4 uker.... har termin 8. des. gleder meg masssssse... snakker med nurke hele tiden... han har blitt stor og jeg kjenner hver eneste hikke, hver eneste slag og åling.. såååå gøy...

Skrevet

27 dager igjen her. Gleder meg så til å få hilse på nye jenta mi :)

Skrevet

2 dager til termindato :)

Skrevet

Egentlig 13, men det lille gullet bestemte seg for å komme ut ganske så kjapt i går formiddag;)

Lykke til alle dere andre som venter, premien er fantastisk!

Skrevet

2 dager på overtid.... Lei, vil hilse på den lille gutten min!

Skrevet

45 dager igjen, så har enda en god stund igjen i forhold til dere over her... Men 5 dager til jeg er høygravid, så det er en ny milepæl for meg hvertfall :) Lykke til til alle dere som føder hver dag som helst :)

Skrevet

3 dager, men er på sykehuset m rier hvert 3-5 min å goe 4 cm åpning :)

Håper på baby løpet a natten :)

Skrevet

26 dager igjen... Føles ut som det var i går det var 40 dager og høygravid...

Skrevet

3timer og 35min til overtid....

Skrevet

3 dager over termin... Fått time til overtidskontroll på mandag, og er i grunn veldig innstilt på at jeg må på denne... Førstemann kom på termin, så var ikke forbredt på å gå over nå.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Egentlig 13, men det lille gullet bestemte seg for å komme ut ganske så kjapt i går formiddag;)

Lykke til alle dere andre som venter, premien er fantastisk!

Heldige deg og gratulerer så mye! :)

Skrevet

Tusen takk Snart mamma til to! Nå er vi hjemme og koser oss, lille prinsen sover i fanget mitt. Når er din termin igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...