AkPa Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg skal begynne på den nå den 12.nov. Men nå har jeg hatt mensen i 3 uker, ble ferdig i går. Har det noe å si? Bør jeg ringe st.olavs?
Nurse77 Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg skal begynne på den nå den 12.nov. Men nå har jeg hatt mensen i 3 uker, ble ferdig i går. Har det noe å si? Bør jeg ringe st.olavs? Det er kanskje greit å ta en telefon å høre for sikkerhets skyld. Antageligvis er det greit, men man kan jo aldri vite. Når det er sagt: mensen i tre uker??!! Pleier du ha den så lenge? Hørtes litt strevsomt ut... Jeg skal også begynne på spray den 12.11. Husker fra en anna tråd at vi ligger helt likt i løypa. UL 7. des.
AkPa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg har som regel hatt mensen 5-7 dager, men etter aborten, så har den vart i 2-3 uker..!!:-( ganske lei når det går over 2 uker ja... Forbanna skit:p Skal ringe å høre med de hva de sier..!:-)
AkPa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2012 Wuuhuu:) forsøket går som planlagt:) så da ligger vi likt:) blir gøy å følge hverandre:-) godt å ha noen som er likt :-)
Nurse77 Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Så bra!!!! :-) Blir bra å ha noen som er helt likt i løypa, ja! Mannen min hentet medisiner for meg på sykehusapoteket i dag. 12.000 kr, takk. Yeah.... Men det er verdt hver eneste krone!:-)
*ønskegull* Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Er det blødning etter en abort eller er det vanlig mens? Fordi jeg fikk beskjed om å vente etter abort til neste mens og telle deretter. Masse lykke til!
Puma - sprekker snart! Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Gratulerer, Akpa - glad for alle dine seire! Nå er det sikkert din tur! Lykke til!
AkPa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2012 Her ble det 16.836 kr i medisiner, men er verdt hver krone:) Det er min 3 blødning etter aborten, men den har blitt helt øddelagt.. Men det må man vell bare ta... Så lenge jeg blir gravid nå så er jeg fornøyd.. et lite julemirakel må vi få nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå