Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på den nå den 12.nov. Men nå har jeg hatt mensen i 3 uker, ble ferdig i går. Har det noe å si? Bør jeg ringe st.olavs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne på den nå den 12.nov. Men nå har jeg hatt mensen i 3 uker, ble ferdig i går. Har det noe å si? Bør jeg ringe st.olavs?

Det er kanskje greit å ta en telefon å høre for sikkerhets skyld. Antageligvis er det greit, men man kan jo aldri vite.

Når det er sagt: mensen i tre uker??!! Pleier du ha den så lenge? Hørtes litt strevsomt ut...

Jeg skal også begynne på spray den 12.11. Husker fra en anna tråd at vi ligger helt likt i løypa. UL 7. des.

Skrevet

Jeg har som regel hatt mensen 5-7 dager, men etter aborten, så har den vart i 2-3 uker..!!:-( ganske lei når det går over 2 uker ja...

Forbanna skit:p

Skal ringe å høre med de hva de sier..!:-)

Skrevet

Wuuhuu:) forsøket går som planlagt:) så da ligger vi likt:) blir gøy å følge hverandre:-) godt å ha noen som er likt :-)

Skrevet

Så bra!!!! :-)

Blir bra å ha noen som er helt likt i løypa, ja!

Mannen min hentet medisiner for meg på sykehusapoteket i dag. 12.000 kr, takk. Yeah.... Men det er verdt hver eneste krone!:-)

Skrevet

Er det blødning etter en abort eller er det vanlig mens? Fordi jeg fikk beskjed om å vente etter abort til neste mens og telle deretter.

Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer, Akpa - glad for alle dine seire! Nå er det sikkert din tur! Lykke til!

Skrevet

Her ble det 16.836 kr i medisiner, men er verdt hver krone:)

Det er min 3 blødning etter aborten, men den har blitt helt øddelagt..

Men det må man vell bare ta... Så lenge jeg blir gravid nå så er jeg fornøyd..:) et lite julemirakel må vi få nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...