♥marita&jentene♥ Skrevet 8. november 2012 #1 Del Skrevet 8. november 2012 Hei Jeg ser det er flere som har litt av samme temaet men lager min eget innlegg.. Jeg lurer på om det er flere her som jobber i skranke og som er gravid? Jeg jobber på en traktor bedrift på delelageret og sitter en del i ro, i tillegg til at det blir en del løft av ulike typer(prøver å unngå de tyngste) har prata litt med sjefen og han sier at det er ikke mye de kan tilrettelegge for meg, siden jeg ikke har noen erfaring med skruing på traktor eller å kunne dra ut for å selge traktor... Nå har det seg slik at jeg har allerede begynt å krangle med bekkenet mitt om hvordan det skal fungere, glemmer jeg meg så blir det skikkelig vondt bake i korsryggen og framover, sitter jeg for lenge så er det gale, og står/går jeg for mye så er det også gale, i tillegg så er jeg fullstendig i manko på overskudd, har jeg endelig litt overskudd og benytter meg av det så kjennes det etter 1-2 timer ut som jeg ikke har sovet på flere dager. Så lurer på om dere har gode råd, eventuelt vet noe om hvordan det er å få seg en sykmelding slik at jeg kanskje får kommet meg til kiropraktor, slappet av litt,og kanskje får kroppen litt på rett vei igjen. Kan ta med at dette er nr.3 så har to jenter på 4,5 og 6 år som også krever sitt og som ikke er særlig happy med at mamma sover mer enn hun er i lag med de.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988244-sykmeldinglitt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥marita&jentene♥ Skrevet 8. november 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 8. november 2012 ingen som har noen råd/erfaring med dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988244-sykmeldinglitt-langt/#findComment-144711911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 8. november 2012 #3 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg har!!!! Da jeg gikk gravid med nummer tre hadde jeg allerede en jente på 5 og en sønn på snart 2. Siden jeghadde hatt bekkenløsning i begge to foregående svangerskapene, og fordi jeg er litt sånn "flink pike" av natur, sa fastlegen min ifra i starten på svangerskapet, at jeg måtte forberede meg på å bli sykemeldt store deler av svangerskapet og at jeg ikke måtte vente for lenge med å ta kontakt når ting begynte å bli tunge. Jeg jobbet da som journalist, med mye den samme problemstillingen: Mye sitting, med småløping innimellom. Tok helt knekken på bekkenet, og halvveis måtte jeg bare innse at selv om jeg gjerne ville jobbe var jeg faktisk en belastning for kollegene mine, der jeg haltet rundt og ikke fikk gjort ting 100%. I tillegg var jeg skutt over å skulle være mamma for de to andre. Så legen min sykmeldte meg rett og slett ut svangerskapet da jeg var halvveis, og selv om jeg følte det som et nederlag der og da er jeg veldig glad for det i ettertid. Nå som jeg venter nummer fire har jeg en mer smidig arbeidshverdag, men kommer ikke til å ha dårlig samvittighet når jeg føler at jeg må roe ned. Legen min sa at jeg også kunne vurdere å tidlig gå over på delvis sykemelding, slik at jeg enten kunne ha kortere dager eller ha fri en dag eller to i uka. Men det ble vanskelig for meg og arbeidsgiver, så det så jeg bort ifra. Men snakk med legen din, og hvis han/hun ikke er imøtekommende, bytter du! For dette skal ikke være vanskelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988244-sykmeldinglitt-langt/#findComment-144712122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå