Gå til innhold

Begynt å smågrue meg til fødselen... er 38+1 idag..

Anbefalte innlegg

Forrige gang hadde jeg minimalt med både kynnere og mensmurringer. Når det begynte, så begynte det. Fikk ingen falske rier heller.

Nå har jeg gått i et par uker med noen gode kynnere og også mensmurringer. Har virkelig tatt seg opp siste uken.

Føles som jeg har en konstant kynner, som ikke går over. Nesten som om jeg har overspist og er konstant stappmett!

Mensmurringene gjøre at jeg husker smertene fra sist, selv om det er 6 år siden..

Hin natten var jeg i tillegg litt kvalm, noe som gjorde at jeg nesten ikke sov.. (ikke at det betyr noe, kan jo være noe jeg spiste)

Forrige gang gikk jeg 11 dager over..

Håper jo ikke jeg går like lenge denne gangen, men heller at hun kommer litt før.. ellers blir det lange dager om jeg skal "slite" med dette i over 2 uker til...

Jeg er nok litt utålmodig også etter å få henne ut. Hadde et par dårlige glukosebelastingstester, men ikke fått noe som helst oppfølging. Har hatt 3 leger og 2 jordmødre, og alle har hatt forskjellige meninger om hvor vidt målingene er høye eller ikke. Ene legen mente målingen på 7.9 ikke var særlig høy at det gjorde noe og siste jordmor mente jeg lå på grensen med mine egne målinger - som ikke har vært høyere enn 5.8..

Nei det skal bli godt å få det hele overstått.. selv om jeg ikke kan si jeg gleder meg til selve fødselen.

Har veldig god erfaring fra sist, men er vel redd det ikke skal gå like greit nå..

Synes det var mye bedre da jeg ikke visste hva jeg gikk til.. hehe...

Fortsetter under...

Vi har termin samme dag :)

Jeg fødte også sist for 6 år siden, så mye av fødselsminnene er fortrengt og glemt. Min fødsel var ikke noe ok så jeg gruer meg som en hund. Nå venter jeg nummer tre (sistemann) og vil bare få det overstått. Problemet med min forrige fødsel var barer at alt gikk så fort at jeg hadde null kontroll. Typisk styrtfødsel.. Vil bare ønske deg lykke til, også krysser vi fingrene for at vi ihvertfall får novemberbarn :)

Jeg har så langt økende kynnere og litt løs mage ( dette er nytt og startet for 2 dager siden)

Morro om du legger ut når du har født :)

er førstegangsfødene og har termin på onsdag og har gått nå i over 3 uker med kraftige kynnere, murring og nedpress.. å den kvalmen, presset i magen(overspistfølelsen) er jeg godt kjent med! begynner å bli veeeldig lei ;) håper hun kan komme ut snart :) jeg har et håp om at disse smertene er med på å gjøre fødselen en smule lettere :)forbereder kroppen på hva den skal igjennom, mn hva vet jeg som ikke har vært igjennom det her før :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...