Gå til innhold

Fødselsattest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den får du først når når dere har meldt inn navn og det er blitt godkjent. Når sykehuset har meldt inn fødsel, får du brev fra skatteetaten, og da går det slag i slag. Tok ikke mange dagene fra vi meldte inn navn til vi fikk fødselsattesten i posten!

Den får du først når når dere har meldt inn navn og det er blitt godkjent. Når sykehuset har meldt inn fødsel, får du brev fra skatteetaten, og da går det slag i slag. Tok ikke mange dagene fra vi meldte inn navn til vi fikk fødselsattesten i posten!

ok takk for svar :) Da stresser jeg ikke med det :)

Her tok det litt lengre tid før fødselsattesten kom. Da jeg er avhengig av støtte fra lånekassen, og måtte få sendt inn papirer så fort som mulig, valgte jeg å sende inn fødselsrapporten i søknaden til lånekassen. Det stod ikke noe særlig mer i den fødselsrapporten enn at jeg hadde født en frisk gutt, men det er klart at om det er skjedd andre ting under fødsel, så sender man ikke inn den. Det er forresten minimum 4 ukers behandlingstid også på søknadene til lånekassen. Det tok 7 (!) uker fra lånekassen mottok søknaden min, til jeg fikk pengene på konto...

Endret av lowe+spire

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...