Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da var vi endelig oppe igjen etter oppgraderingen. Vi beklager så mye at dette tok lenger tid enn forventet. Det var dessverre ikke noe vi kunne forutse.

Men den gode nyheten er at vi er oppe igjen nå, og at vi har fått fikset flere bugs i forumet, slik at forumet blir enda bedre.

En oppfordring til alle -

Slett cookies i nettleseren din. Da kan mange av problemene dine forsvinne.

Her er hva som er nytt og forbedret i forumet:

* Siste innlegg er oppdatert. Her har vi lagt inn en kolonne som sier i hvilken kategori posten ligger.

* Nå kan du poste som anonym på mobilen.

* Nå kan du huke av for anonym i hurtigsvar på web. Du trenger ikke gå via "full editor".

* Når du poster som anonym følger det med en kode til innlegget ditt. Du er fortsatt like anonym, siden denne ikke kobler seg opp mot brukernavnet ditt. Men det forhindrer av brukere poster svar til seg selv.

* Vi har fått sidetall i forumene. Både på forsiden i hvert forum, og inne på innlegg om det er flere sider med svar.

* Når du legger inn en youtube-video i innlegget ditt legger den seg ikke lenger over hele siden. Men tilpasser seg svar-kolonnen.

Har du spørsmål? Legg igjen en kommentar her, start en ny tråd på ris og ros, send meg direktemelding eller rett og slett en mail: [email protected].

Så skal jeg svare fortløpende.

Ha en strålende dag.

Elin :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988221-n%C3%A5-har-vi-oppgradert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte dere skulle få litt ros, for en gangs skyld. Jeg er kjempeglad fire denne oppgraderingen. Endelig er mobilversjonen uten mangler. Jeg har fått rapporteringsknappen jeg har etterlyst, og andre har fått anonymknappen de lenge har ønsket seg. Jeg har ingen problemer med funksjonene. Det hele ser ut til å virke som det skal. Annet enn kanskje fullversjonknappen, som var nevnt over her, dersom dere ikke allerede har ordnet det. Jeg synes ting ser ut til å være så brukervennlig og bra som et forum kan få blitt. Så tusen takk for innsatsen. Vel verdt den ekstra lange nedetiden. Men nå må dere snart koke sammen en ny konkurranse altså... Det begynner å bli lenge siden. ;)

Annonse

Hei. Jeg får ikke lagt inn svar på tråder uten å måtte gå innom stor editor, jeg får heller ikke svart direkte på innlegg. I dag fikk jeg heller ikke redigert innlegget mitt. Det virker som om mange av knappene er "uvirksomme"... What to do?

Hei. Jeg får ikke lagt inn svar på tråder uten å måtte gå innom stor editor, jeg får heller ikke svart direkte på innlegg. I dag fikk jeg heller ikke redigert innlegget mitt. Det virker som om mange av knappene er "uvirksomme"... What to do?

Oj, nå virket svar-alternativet ihvertfall. Måtte det vare :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...