Gå til innhold

UL og sprelloppe i magen <3

Anbefalte innlegg

Var på ul går, 11+1.. Jeg har ikke turt og helt tenke tanken at jeg er gravid ennå, å i grunn ikke turt og glede meg. Vi har vært igjennom prøverør.. Jeg har fått sett hjertet slå 2 ganger tidligere men ikke klart og "forstå" det.. Men NÅ i går så jeg en levende sprelloppe som var helt vill i magen min. Armer og bein hadde kommet.. Jeg er skikkelig gravid, jeg er så glad.. Snart kommer 12 uker snikende på og da er mye gjort for min del :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988198-ul-og-sprelloppe-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nedtelling nå til neste uke, da skal jeg på min første ordinære jordmortime og håper at hun er så snill at hun lytter etter hjerte, men er spent om hun finner en eller to hjertelyder:) Var på ul i uke8 og da kunne de ikke utelukke at der var to:/ de fant ett foster ganske tydlig men var vanskeli å finne da han lå litt gjemt også trodde de at der kanskje var en fostersekk til....men som sagt var vanskelig å få ett godt bilde så jeg må vente i spenning

en stund til:)

men er ingenting som slår den følelsen som du får når du ser ett sprell levende vesen på skjermen:)

Eg har vert på ul 2 ganger allerede:) 7+0 og 7+6 fordi eg skulle sjekke noe:) så har sitt litt mer av nyrke:) skal tilbake 20.11 å se på lilletrille igjen:) da 10+0:) det e så fantastisk etter så mye prøverør å medisiner kjenner eg at eg gleder meg litt nå:)

Eg har vert på ul 2 ganger allerede:) 7+0 og 7+6 fordi eg skulle sjekke noe:) så har sitt litt mer av nyrke:) skal tilbake 20.11 å se på lilletrille igjen:) da 10+0:) det e så fantastisk etter så mye prøverør å medisiner kjenner eg at eg gleder meg litt nå:)

Har sett lille mange ganger, 5+1, 5+3, 7+1, 8+1 og i går 11+1.. Men ikke klart og lage noe bånd ennå. Er så redd dette skulle gå den gale veien.. Førstkommende tirsdag er jeg 12 uker, wohooo :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...