Gå til innhold

Mnnn, hvor lenge sitter den eggløsningsprøyta i egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok eggløsningsprøyta lørdag den 27.10. Har testa for jeg ville se at den var ute av kroppen, sånn at et evt postivt resultat ikke skulle kunne tolkes feil. Men jeg får fortsatt positive tester. De har blitt svakere for hver dag, men de tre siste dagene er det samme resultat. Svakt positiv. ....... Mmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovitrelle? Står i pakken 8-10 dager. Til meg var sen ute etter 5 som regel. Skulle tro den bar ute nå. Hadde svake positive selv i starten.

Skrevet

Du skal regne 10 dager fra den dagen Ovitrelle evt Pregnyl ble satt for å være på den sikre siden.

Enn bruker å si at etter disse dagene er selv svakt positive tester alltid positive om du får positivt utslag på graviditetstester. Du er derfor gravid!

Ser du har tatt eggløsningssprøyta den 27.10, dvs din testdato var den 6.10. Om du fremdeles har svak positive tester bør du fortsette med medisiner og gå til legen for å få tatt blodprøver for å kunne stadfeste om det er stigning av hcg eller ikke snarest. Er det stigning er du gravid selv om du har svakt positive tester men det kan være du er en av de som ikke får høy hcg tidlig i svangerskapet. Masse lykke til og skriv om hvordan det går for vi følger med deg her inne!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg fikk supersvak, nesten usynlig strek på RD 6/7 og etter det ble bare strekene sterkere og sterkere og jeg ble gravid.

Jeg tok vel test en 11 dagen etter eggløsningssprøyta ( fikk dobbel dose pregnyl ) og var derfor noe usikker på om det var den som hang igjen.

Det skal sies at de første testene var så svake og streken kom en tid etter tidsfristen, men de var der.

Man skal jo egentlig ikke stole på tester hvor streken kom etter tiden, jeg VET det ;) men hos meg stemte det likevel.

Hvilken dag er du på nå?

Masse lykke til! :)

Skrevet

Jeg tror jeg er på 8 dpo. Fikk satt inn egg 31 Oktober, og har testdato 13.11. Har testa noen dager, og testene har bare blitt svakere, men i dag var den litt sterkere igjen (tror jeg). Kan liksom ikke tro at det skal vise positiv så tidlig?

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg tror jeg er på 8 dpo. Fikk satt inn egg 31 Oktober, og har testdato 13.11. Har testa noen dager, og testene har bare blitt svakere, men i dag var den litt sterkere igjen (tror jeg). Kan liksom ikke tro at det skal vise positiv så tidlig?

Jo testen KAN vise positivt så tidlig, men det er kanskje mer vanlig med positiv test noe senere en dette.

Kommer jo an på når egget fester seg og om det er en eller to egg som har festet seg ( om man får satt inn to egg da ) Jeg fikk inn to egg.

Blir testene sterkere er det et godt tegn, blir det svakere kan det være kjemisk graviditet.

Har opplevd det også.

Får håpe du blir positivt overrasket da ;) og at testen blir sterkere for hver dag!

Hurra for billigtester! ;)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Har du bilde av testen så er vi flere her som kan myse på den og se ;) Det er spennende saker!

Skrevet

Har du bilde av testen så er vi flere her som kan myse på den og se ;) Det er spennende saker!

Da kan jeg nok si at det var gullegget som ble satt inn. Har ikke testdato før på tirsdag, men i dag var både billigtesten og CB klart positive. Hurra.

Skulle lagt inn bilde men vet ikke hvordan.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

WOOOHOOOO!!! Gratulerer så mye!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...