Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for at dere melder fra!

Det kan hende det er noe rusk i maskineriet etter den større oppgraderingen vi hadde i går. Vi har folk på plass i dag til å følge opp større og mindre feilmeldinger, så fortsett gjerne å si fra om dere legger merke til at noe ikke er som det skal - vi fikser ting fortløpende.

Annonse

Hvis dere har trøbbel med passord, og det ikke fungerer å trykke på "Glemt passord"-lenken, kan dere sende en epost direkte til Elin - så fikser hun å få resatt passordet deres manuelt.

Hun har adresse [email protected], og sitter parat så snart hun har fått hentet seg en kaffekopp ;-)

Annonse

Jeg får heller ikke svart uten å bruke stor editor. Og jeg bruker safari. Aner ikke hvordan jeg kan slette cookies heller jeg da :PDet samme skjer forresten for å poste anonymt, det går heller ikke fra første siden..

Det er litt komplisert å forklare hvordan man sletter cookies/informasjonskapsler ettersom det finnes mange forskjellige nettlesere og versjoner. Men jeg fant en enkel fremgangsmåte for de vanligste nettleserne her:

http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=no&answer=32050

Gjest Kira bjeffer!

Kira - har du slettet cookies?

Hvis du har det og det fortsatt ikke funker, skal jeg sjekke enda litt mer.

Nå får jeg sitert (jippi!), så eneste problemet som gjenstår hos meg er at jeg ikke får opp varsler når andre siterer meg.Og ja, slettet cookies på formiddagen i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...