Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

God morgen!

Jeg får ikke svart på innlegg. Jeg trykker på "publiser", men det skjer niks og nada

Skrevet

Jøsses. Gikk helt greit det! Da er det jo skrekkelig rart at det henger seg for andre. Nettleser issue?

Skrevet

Sjekke selv...Må i så fall gå via stor editor

Skrevet

Jeg må også gå gjennom "bruk stor editor" for å få svare på innlegg..

Skrevet

Tusen takk for at dere melder fra!

Det kan hende det er noe rusk i maskineriet etter den større oppgraderingen vi hadde i går. Vi har folk på plass i dag til å følge opp større og mindre feilmeldinger, så fortsett gjerne å si fra om dere legger merke til at noe ikke er som det skal - vi fikser ting fortløpende.

Skrevet

Jeg opplever samme problem herfra i Firefox og Chrome, men i Internet Explorer ser det ut til å fungere. Dette skal vi få fikset :-)

Skrevet

Godt forslag det, Kari, sånn bortsett fra at når jeg logget ut så får jeg ikke logget på igjen. Får bare opp feilmelding om feil brukernavn / feil passord

Skrevet

jeg må også bruke stor editor for å få svart... Bruker chrome...

Skrevet

Hvis dere har trøbbel med passord, og det ikke fungerer å trykke på "Glemt passord"-lenken, kan dere sende en epost direkte til Elin - så fikser hun å få resatt passordet deres manuelt.

Hun har adresse [email protected], og sitter parat så snart hun har fått hentet seg en kaffekopp ;-)

Skrevet

Jeg har internett explorer, men fortsatt problem.

Kan heller ikke trykke "svar" på et annet svar. Jeg må helt ned i tråden og svare i den åpne svar"boksen".

Skrevet

Jeg har Chrome, men svarer greit uten stor editor.

Skrevet

Hei igjen.

Prøv i tillegg å slette cookies i nettleseren din.

Det høres ut som om nettleseren ikke henger med over alt.

:)

Skrevet

Jeg har prøvd det meste, men det fungere i IE. Det som IKKE fungerer er passord / brukernavn så jeg kommer ikke inn på brukeren min, som jeg skrev i mailen jeg sendte for noen timer siden

Skrevet

Jeg får heller ikke svart uten å bruke stor editor. Og jeg bruker safari. Aner ikke hvordan jeg kan slette cookies heller jeg da :PDet samme skjer forresten for å poste anonymt, det går heller ikke fra første siden..

Skrevet

Det fungerte ikke nei.. Må fortsatt bruke stor editor. Men uansett takk for tips Kari!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg får også kun svart gjennom stor editor, bruker Firefox.

Skrevet

Fint dere melder fra - vi jobber med å fikse denne.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg får heller ikke til å sitere. Trykker på multisitat, og ingenting skjer.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg får heller ikke svart eller sitert. Får bare trykket liker.. Bruker Chrome..Prøver nå via stor editor, spennende å se om det funker..

Skrevet

Kira - har du slettet cookies?

Hvis du har det og det fortsatt ikke funker, skal jeg sjekke enda litt mer.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet (endret)

Nå kommer jeg inn. Spent på om jeg får publisert noe ;)

Og det fungerte :)

Endret av Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg får ikke heller svart eller sitrt direkte på innlegg. Jeg har Opera men det ser ikk ut slik du foreslår i linken din??

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Kira - har du slettet cookies?

Hvis du har det og det fortsatt ikke funker, skal jeg sjekke enda litt mer.

Nå får jeg sitert (jippi!), så eneste problemet som gjenstår hos meg er at jeg ikke får opp varsler når andre siterer meg.Og ja, slettet cookies på formiddagen i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...