Gå til innhold

dere som har m matpakke på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere med ? <br /><br /> Anonym poster: 982c99b310397d8968531a1163f61e41

Fortsetter under...

Skrevet

Har ofte med havregrøt som skal varmes i mikro. Ellers har jeg en pakke knekkebrød og pålegg stående på jobb. Og alltid en frukt eller grønnsak med.

Skrevet

Før jeg ble sykemeldt hadde jeg med skiver med smør, leverpostei og majones + skivet agurk i plastfolie til å legge på. Hadde det så og si hver dag :) 

Skrevet

Jeg tar gjerne med meg rester fra gårsdagens middag i en boks som jeg varmer i mikroen. Ellers så har jeg pålegg i kjøleskapet. Hater matpakke.

Skrevet

Nå som jeg går på Grete Roede, er matpakken blitt veldig viktig :) Har mye forskjellig:

Omelett med skinke og masse grønnsaker ved siden av

Brødskiver med laks/ kokt skinke/ lettost/ roastbeef/leverpostei + grønnsaker vsa

Yoghurt naturell eller mager vaniljekesam med bær

Diverse salater

Wasa sandwich

Middagsrester

:)

Anonym poster: 7e0b460254986fb150d39b89c9f5552a

Skrevet

To polarbrød (fullkorn) med pålegg, f.eks gulost og salami. Alltid en frukt i tillegg.

Kjøper polarbrød fra fysedisken og har rett i fryseren hjemme, tar bare opp to stykker og har pålegg på dem om morgenen for da er de tint til lunsj og jeg har ferske gode polarbrød.

Anonym poster: b75064b371fe4681b5c833e8a4988011

Annonse

Skrevet

En av disse:

-2 skiver med egg

-2 skriver med leverpostei og agurk (dette er vanligst)

-1 skive med magert pålegg + dobbel 0% yoghurt med 2 ss havregryn (har havregryn i skapet på jobb)

-Rester fra middag dagen før (hvis det er noe som passer å røre sammen i en matboks)

-Toro Rett i koppen suppe (det har jeg alltid i skapet på jobb, i tilfelle jeg glemmer matpakke)

Ellers har jeg alltid en frukt og evt. en grønnsak (gulrot eller blomkål) som mellommåltid noen timer før og etter lunsj. Pleier å spise frokost kl 7, frukt 10, lunsj 12, grønnsak 14-15 og middag 16.30.

Skrevet

Havregrøt som jeg varmer i micro

Omelett

Brødskive med nugatti!!

Knekkebrød

Yoghurt og musli

Salat

En sjelden gang middagsrester

Anonym poster: 755074721143024d6aaf39fc84af9601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...