Gå til innhold

Noen som ikke har sjekket modning og er nær termin?

Anbefalte innlegg

Har termin på lørdag så er 40 uker i dag :) Skal til jordmor på siste kontroll i morgentidlig men hun har ikke nevnt noe om modning, annet enn at det vil bli sjekket eventuelt på overtidskontroll neste uke/uka etter om jeg går over tiden. Er 2.gangsgravid og kan ikke huske at hun har tilbudt seg å sjekke sist heller, samme jordmor. Man må kanskje spør etter dette? Vet vel heller ikke helt om jeg vil siden jeg kan bli skuffet, og det er jo ikke så veldig behagelig akkurat hehe... Noen andre som bare tar det litt som det kommer eller er dette helt vanlig nå??

Fortsetter under...

Ikke blitt sjekket og har termin om ei uke ! Spurte om det på ahus i går i forbindelse at jeg skal ha ks Iløpet av uken (ikke fått dato) men legen sa det ikke var nødvendig.... De gjorde det kun dagen for ks dersom hodet skulle være ned.....og mor ønsker føde vanlig da selvfølgelig:) tror ikke min jm har det som rutine heller!

Har å termin om en uke, å har gått rundt å lurt på det samme.. Hadde vært kjekt å vite hvordan det var der nede, mye vondter, så hadde vært fint å vite om det hadde noe effekt. Men legen min sa at dem gjorde kun sånt på overtidskontroll:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...