Gå til innhold

Flere som sliter med nattesøvn?

Anbefalte innlegg

Er i uke 37 nå og sover kun få timer hver natt. Enten er det Halsbrann, ryggvondt, kraftige spark fra nurket eller så får jeg bare ikke sove. Er utrolig slitsomt. Dette er min siste jobb uke - skal bli utrolig godt med permisjon nå... Flere som sliter med nattesøvn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143988123-flere-som-sliter-med-nattes%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slitt frem til denne uken (39) med halsbrann, karpal tunnel i armene (veldig mye smerter / henda sovner ) og vondt å snu seg! Nå våkner jeg i 4-5 tiden å må stå opp, men legger meg i 7-8 tiden og sover fler timer-såå deilig når jeg legger meg på morgenkvisten :) fortsatt alle plager men sover tyngre!

Oh yes, og er jeg lei av det - ja hehe. Så i dag skal jeg slite meg ut litt med husarbeid. Tror det er disse passive dagene etter at permisjonen startet som gjør at jeg våkner konstant. Har bekkenløsning og ryggproblemer også så våkner hver gang jeg må snu meg. 40 uker i dag så satser på at det ikke er så veldig lenge igjen ;) Har inntrykk av at i siste trimester sliter ganske mange med søvnen.

Samme her, halsbrann til tusen, prøver å spise lite på kvelden, må sitte og sove. D fører til at jg sover dårlig og våkner tidlig fordi jg enten har vondt i ryggen eller er kjempe sulten. Våkner typisk kl 4. Siste 3 ukene har jg fått sovet fram til kl 9 en gang, holder på å bli sprø. Noen ganger har d hjulpet m melk og jg har kunnet ligge å sove, men etter et par timers søvn har jg våknet av at jg.må spurte på badet fordi d kjennes ut som om jg kaster opp.. Holder på å bli gal. Er 39+0 i dag. Er klar for å få dette overstått. Innnbiller mg at d er mer motiverende å ik få sove pga babyen enn halsbrann.

Er i uke 37 nå og sover kun få timer hver natt. Enten er det Halsbrann, ryggvondt, kraftige spark fra nurket eller så får jeg bare ikke sove. Er utrolig slitsomt. Dette er min siste jobb uke - skal bli utrolig godt med permisjon nå... Flere som sliter med nattesøvn?

Dette kan jeg skrive under på. Ble sykemeldt pga at jeg ikke sov og bekkenløsning da... Men fungerte rett og slett ikke på så lite søvn...

Samme vondtene som deg eller rett og slett bare at jeg ligger våken. Etter at jeg ble sykemeldt har jeg fått sovet litt igjen når ungene og mannen har reist på jobb,skole og i bhg. 2 hellige timer fra 08.00-10.00 hjelper veldig på etter en urolig natt..

Du er utrolig som har holdt på i jobb frem til permisjon start.

Nå må du bare hvile ut fremover. Kjempe viktig å få nok søvn..

Annonse

ja velkommen til klubben... :P la inn et innlegg i forrige måned om dette.. må bare se på det som forberedelse til våkne netter med amming og nussing. :P

det er min eneste trøst. pleide å sove gjennom elefant-angrep men nå våkner jeg av ingenting og får ikke sove på flere timer også var det å rulle fra side til side der det fort kan gå 15 min før jeg er trygg over på den andre siden og blir komfortabel for så å måtte stå opp etter all det strevet fordi jeg må tisse. GREAT. og slik fortsetter det til jeg må stå opp av sult. sleng på med full bekkenløsning som river musen i 2 og turbo-nurk som fester fra morgen til kveld og så får du et lite bilde av mine netter. gleder meg til nurke er ute av magen.

Har slitt i mange måneder med nattesøvnen... Våkner hver eneste gang jeg skal snu meg i senga pga bekkenet. og bare det å snu seg er jo en hel prosess i seg selv med uff og akk og masse stønning.

Men har blitt til at jeg har vendt meg mer og mer til å bare sove på den ene siden da, så snur meg kanskje bare 2-3 ganger om natta... i begynnelsen snudde jeg meg hver time av at arm og hofte var dovna vekk...

Er 39+4 nå da... så håper på at det snart er over... Gleder meg faktisk til å kunne sove "skikkelig" igjen, selv om det bare er for en time eller to av gangen...

Har også de siste ukene fått en vane med at jeg våkner når klokka er 04.30 hver morgen... Aner ikke hvorfor, for er ikke at babyen sparker så mye, heller ikke at jeg er super tissetrengt... men er blitt en slags rutine uansett....

... men er jo ikke så lenge igjen når da til vi får lille gullet i armene... Så nå venter vi bare spent på om det skjer noe snart... og evnt når... :)

Sove......hva er det?? Høres deilig ut :) jeg sovner vel i 22 tiden, sover godt til jeg har første toalett besøk som er etter 1,5-2 timer og etter det våkner jeg en million ganger og jeg ligger og vrir meg......sånn har det vært i flere mnd, er så ille at jeg må ligge alene sånn gubben får sove i det minste og jeg er blitt sykemeldt siden jeg er blitt så sliten :(

Husker ikke når jeg sist hadde en natt sammenhengende søvn. Må være to måneder siden eller noe.Eller, jeg sov 11 timer i strekk for to helger siden etter en uke med mildt sagt varierende nattesøvn - blæra var rimelig forbanna da jeg våknet:-(

Annonse

Lite soving heri gården også pga kribling i beina. Jeg holder på å bli gal... Legger meg 12 tiden på kvelden og sovner i 4-5-6 tiden hver dag..jeg er egentlig drit trøtt og sliten, men klarer barer ikke sove. Helt forferdelig. Jeg kommer til å være helt utslitt til fødsel..og jm mener jeg bør slappe av og lade opp..yeah right det er umulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...