Gå til innhold

Hva heter Odins lillebror??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg syns ikke Odin og Theo passa så godt sammen! Syns Theo er litt søtt og Odin litt hardt, hvis du forstår.

Jeg kjenner et søskenpar som heter Odin og Varg. Syns de navnene er kjempe fine sammen:) Så kjenner jeg et annet søskenpar som heter Odin og Adrian.

Eller hva med:

Odin og Aron

Odin og Erik

Odin og Kasper

Odin og Niklas

Odin og Ulrik

Likte du noen av disse navnene? :)

Tusen takk for gode forslag :D Er så moro å høre andres tanker og meninger. Jeg syns også at Theo er veldig søtt og kosete i fht Odin, som jeg ser på som et veldig rent og sterkt navn.

Av forslagene deres så liker jeg Varg, Adrian, Eirik og Brage. Jeg elsker navn som Varg, Hauk osv men mannen er jo da selvfølgelig langt mer lunken :( Brage syntes han hørtes ut som et navn i Ringenes Herre ("er det broren til Frodo?"...). Mannen min er svensk forresten så vi er også åpne for svenske navn :)

Annonse

Synes at dere i det minste skal holde dere i samme opphavskategori, siden dere valgte et norroent navn til foerstemann. Erik/Eirik, Brage, Are, Arild etc..? Sjekk norroene navn i navneguiden :)

Odin og Loke selvsagt! :)

Er enig i at Odin passer best sammen med andre norrøne navn.

Skal sjekke norrøne navn i navneguiden, takk for tips :)

Saa morosamt, eg syntes Odin og Theo vart for like eg.

Odin og Fabian

Odin og Aron

Odin og Ashley

Odin og Faltin

Eg syntes ikkje at navn mellom sosken trenger aa ha den samme stilen egentlig. Odin er knall stilig forresten, saa du finner sikkert noko like bra til nestemann =)

Annonse

Hektor er jo skikkelig tøft, da tenker jeg på ham i Troja jeg da *smelt* hehe... Mannen er plutselig åpen for Brage!!! Så her øyner jeg håp i tunnelen :)

Odin og Brage passer jo veldig bra sammen da!

Kjenner 3 brødre som heter Odin, Brage og Magnus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...