Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er veldig tydelig at det er mange som er uenig i hennes livsstil .. Men nå synes jeg det har gått altfor langt, og hun blir utsatt for ekstrem mobbing og veldig mange hetser,og rakker ned på henne pga hennes livsstil. Er flere tråder som kun handler om henne nå, og hvor dum og hjernevasket hun er.. Dette er jo altfor drøyt, og jeg er sjokkert over at dere kan tillate dette !!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987987-tr%C3%A5dene-om-elsker-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hun svarer i så å si ALLE tråder som omhandler familieforhold om at kvinner er hormonelle, svake, patetiske og må underkaste seg mannen. Hun er svært engasjert i diskusjoner om dette, og svarer på enhver tråd om henne selv i tillegg. Er enig med at mobbing ikke er greit, men synes denne brukeren legger opp til det selv. Hvis hun slutter å prøve å hjernevaske andre, så slutter folk å reagere også.

Det går helt fint for min del. Føler jeg det går for langt kan jeg trekke meg tilbake.

Men det går kaldt nedover ryggen min når det trues med barnevernet. Ikke at jeg er redd barnevernet vil lage noen sak, men det kom helt uventet på meg, og det er ingen foreldre som syns det er greit at andre mener de driver med mishandling eller omsorgssvikt. En ekkel følelse, men nå har jeg fått kjent på den også.

Jeg synes ikke trådene bør slettes, hun svarer selv og legger opp til diskusjon, MEN, personangrep er ikke greit uansett hvem det er rettet mot, så man kan jo fint rapportere enkeltinnlegg hvis man synes noen blir veldig ufine. Så kan heller de slettes fremfor hele tråder.

Heisann.

Så flott at dere tar opp diskusjonen her, og bryr dere om andre.

"Elsker livet" - fint at også du svarer her.

Så må dere fortsette å rapportere, for det er virkelig ikke greit at vi hetser hverandre.

Skal se på trådene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...