lillebie på`n igjen Skrevet 6. november 2012 #1 Del Skrevet 6. november 2012 Var inne på ahus for å snu prinsessa fra tverrleiei dag...gruet meg, og hadde tårer i øya når legen (som var veldig alright) nøye forklarte steg for steg..ble forespeilet at dette kom til å ta tid og han måtte bruke krefter...men svopp, ett hardt trykk og hun lå med hodet ned. Legen så like overrasket ut som oss! Så skulle jeg ligge en time med ctg...hva tror dere prinsessa gjorde? Strakk seg ut og snudde seg tilbake i tverr så fort legen gikk ut døra....så sovnet hun, hardt og ble veldig rolig, så etter em time ble vi sendt ut for å spise, og så var det vaktskifte og vi kom inn til ny lege . Ny ultralyd viser at hun har det helt fint, men lagt seg enda mer i tverr enn tidligere!! Har bare 8 dager til termin så da blir jeg ringt Iløpet av morgendagen høyst sannsynlig og får tildelt tid for planlagt KS innen onsdag neste uke...skulle vannet gå i mellomtiden må jeg ringe føden og 113 og ligge helt flatt, og skulle hodet da være ned så prøver vi vanlig fødsel! De skal og sjekke meg når jeg kommer inn til planlagt snitt om jeg er moden og om hodet skulle være ned, for da vil de ta vannet slik at hodet fester seg og jeg kan føde......men hun har vært i tverrleie hele svangerskapet så hun vil nok bli liggende mente legen. Men da er det bare 2-7 dager så er jeg 2 barns mamma uansett:D men Snuing var absolutt ikke slik jeg forestilte , var sååå redd men det gikk då fint så nå er jeg helt utslitt etter 7 timer på ahus!! Husker hvor vondt det var etter hastesnittet sist, operasjon er liksom ikke førstevalget, men ungen kan ikje fødes på tvers, slik er det bare! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987973-da-blir-det-keisersnitt-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtelduen Skrevet 6. november 2012 #2 Del Skrevet 6. november 2012 Å så greit å høre! Spennende tid for deg nå da Godt å høre at det ikke var så ille Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987973-da-blir-det-keisersnitt-p%C3%A5-meg/#findComment-144709077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbojenta og lillesøster Skrevet 8. november 2012 #3 Del Skrevet 8. november 2012 Oi det er ei bestemt liten frøken du har med å gjøre der ja Godt at de følger deg godt opp, og det blir spennende i dagene fremover nå! Håper alt går slik som du ønsker, skal krysse fingrene for deg Snart er hun her!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987973-da-blir-det-keisersnitt-p%C3%A5-meg/#findComment-144713182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 9. november 2012 #4 Del Skrevet 9. november 2012 Var inne på ahus for å snu prinsessa fra tverrleiei dag...gruet meg, og hadde tårer i øya når legen (som var veldig alright) nøye forklarte steg for steg..ble forespeilet at dette kom til å ta tid og han måtte bruke krefter...men svopp, ett hardt trykk og hun lå med hodet ned. Legen så like overrasket ut som oss! Så skulle jeg ligge en time med ctg...hva tror dere prinsessa gjorde? Strakk seg ut og snudde seg tilbake i tverr så fort legen gikk ut døra....så sovnet hun, hardt og ble veldig rolig, så etter em time ble vi sendt ut for å spise, og så var det vaktskifte og vi kom inn til ny lege . Ny ultralyd viser at hun har det helt fint, men lagt seg enda mer i tverr enn tidligere!! Har bare 8 dager til termin så da blir jeg ringt Iløpet av morgendagen høyst sannsynlig og får tildelt tid for planlagt KS innen onsdag neste uke...skulle vannet gå i mellomtiden må jeg ringe føden og 113 og ligge helt flatt, og skulle hodet da være ned så prøver vi vanlig fødsel! De skal og sjekke meg når jeg kommer inn til planlagt snitt om jeg er moden og om hodet skulle være ned, for da vil de ta vannet slik at hodet fester seg og jeg kan føde......men hun har vært i tverrleie hele svangerskapet så hun vil nok bli liggende mente legen. Men da er det bare 2-7 dager så er jeg 2 barns mamma uansett:D men Snuing var absolutt ikke slik jeg forestilte , var sååå redd men det gikk då fint så nå er jeg helt utslitt etter 7 timer på ahus!! Husker hvor vondt det var etter hastesnittet sist, operasjon er liksom ikke førstevalget, men ungen kan ikje fødes på tvers, slik er det bare! Min ble og snudd fra tverrleie i uke 34, ikke vondt i det hele tatt:) Men håper hun fortsetter å ligge med hodet ned her, noe hun egentlig har gjort hele tiden. Men god plass i livmoren pga mange fødsler ser ut til at hun liker å turne litt dessverre. Masse lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987973-da-blir-det-keisersnitt-p%C3%A5-meg/#findComment-144713924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå