Gjest Trulte med to små Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har spurt om dette på assistert befrukting også, men stemmer det at jeg må legge inn befruktningsdagen som er to dager før egginnsett? Siden det er ivf så vet man jo når alt skjedde og om jeg tar utgangspunkt i siste mens så stemmer ikke det. Er det befruktningsdagen som er utgangspunktet så er jeg 4+6 i dag, 5 i morgen da? Termin ca 12 juli da
Håperpåønskebaby Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jeg forstod det slik at jeg er 7uker når jeg skal på ultralyd, altså at innsettsdatoen er "eggløsning"... Men skal ikke si sikkert. I så fall er det termin 12.juli på meg
Gjest Trulte med to små Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Ok, da har vi termin samtidig da! Jeg tenker på egguttaksdagen er jo også befruktningsdagen, men det må vel være ca riktig det jeg har regnet ut til nå. Jeg skal på UL 26 nov og da er jeg nesten 8 uker på vei. Ville gjerne hatt litt før men...
IdaPingPong Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Uke 8 så kan de se plommesekken og om hjertet er fint. Var først selv på UL uke 7 men så svært lite, men uke 8 så jeg hjertet til lille og plommesekken. Skal på ul i morgen, 11 uker
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Eg fikk beskjed fra klinikken at eg var 2 uker på uttaks dagen:)
IdaPingPong Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Eg fikk beskjed fra klinikken at eg var 2 uker på uttaks dagen:) Samme er også etter 12 dager med ruging så er man 4 uker.. Langt er du nå Yasmin? Så godt og se at det endelig gikk for deg etter endel kjemisk..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Eg er 8+2 i dag:) du da Ida?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Jeg er 11+2 Me e så heldige:):)
IdaPingPong Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Jeg er 11+2 Ja, så ubeskrivelig også Beste førjulsgaven noen sinne Me e så heldige:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå