Gå til innhold

Medfødt Medium her

Anbefalte innlegg

Er født som medium, har alltid sett. Er veldig seriøs.

Det som er problemet at vi seriøse ikkje har lov til å sjå i svangerskap, levetid og alvorlige helseproblemer.

Eg kan ikkje fortelle dere det dere vil vite, for loven seier me ikkje har lov til det.

Vil gje dere eit råd: Har lest gjennom svarene her, av alle er det 1 som stemmer, og det var flaks.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987943-medf%C3%B8dt-medium-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er problemet at vi seriøse ikkje har lov til å sjå i svangerskap, levetid og alvorlige helseproblemer.

Eg kan ikkje fortelle dere det dere vil vite, for loven seier me ikkje har lov til det.

Vil gje dere eit råd: Har lest gjennom svarene her, av alle er det 1 som stemmer, og det var flaks.

Hvor i loven står det at du ikke kan spå om når folk blir gravide og hvilket kjønn det er?

Og alle som spår her er seriøse, selvom de kanskje ikke er profesjonelle:)

Det står ingenting om det i den norske loven! ;) Hehe! Men ifølge etiske retningslinjer for "spåverdenen" er det ikke lov å si noe om døden/levetid. (Veldig enig). Dette gjelder ikke svangerskap, med mindre det er kommet en ny regel det siste året? Noe som jeg tviler veldig på..

Har du lest igjennom alle svarene her og funnet ut at det er 1 som stemmer? Snedig, siden flere svarer ofte det samme og i tillegg får man tilbakemld på PM om at ting stemmer... Jaja.. Så seriøs var du da eller?

Hvis du vil hjelpe andre med evnene dine er du velkommen til å svare på ting folk lurer på, som ikke handler om det du ikke kan svare på. Men hold deg for god til å rakke ned på andre med anonym bruker, det vitner ikke om seriøsitet.. Beklager...

Jeg er interessert i å vite mere om hva jeg bør/kommer til å jobbe med seinere... Har du noen tanker om det? :)

Dere kan lære dere disse evnene selv,alle kan lære det.Bla flytte ting med sinnet,``lese tanker`` omskape din egen hverdag og få informasjon om det meste man vil,healing og kommunisere med de døde osv. Har tatt kurset 4 ganger og det er helt rått,da får du prøve selv og ser at det funker.Gratis foredrag i Oslo denne helgen faktisk( Deborah Borgen fra Fornemmelse for mord) hun er selv ikke født med disse evnene men har utviklet de. Hun trener politi,tollvesen og CIA. Anbefales! :)

http://www.uniquemind.no/

Annonse

Gjest Trulte med to små

Det å være medfødt medium er ikke noen garanti i seg selv vel?

Jeg har utviklet disse evnene og tror at alle kan det, men det kreves en stor porsjon selvinnsikt, selvutvikling og ydmykhet for å kunne hjelpe folk med disse tingene.

Det er ihverfall min mening ang saken.

Vi er alle forskjellige og en kan ikke hjelpe alle, den som er rett for meg å gå til å få hjelp er kanskje ikke rett for deg osv.

Jeg er selv veldig selektiv mht hvem jeg spør om hjelp og det har også med kjemi å gjøre tenker jeg.

Det blir feil å prøve å fremstå som "den beste", "mest treffsikre" osv osv og noen av "oss" som holder på med disse tingene har dessverre litt for lett for å heve sitt eget ego og fremstå som bedre enn andre, og det er en ukultur.

Slike folk styrer jeg langt unna.

Man må bruke sin egen sunne fornuft, kritiske sans og lytte til sitt indre og se hvem man vil gå til.

Er heilt enig, eg veit likevell at det er strenge regler for kva klarsynte kan sjå og ikkje. Vil gjerne vite, men klarsynte seier at dei ikkje har lov. No veit eg ikkje kven denne anonyme er, men eg ville gjerne hatt nokre svar.

fint med folk som vil reklamere for seg ja.. det står også tydelig oppe på siden her, at dette er et forum, og IKKE et Ekspertforum! Det vil da si at de som svarer her, gjør det helt gratis, og ikke alle er eksperter, men noen av oss jobber med dette i hverdagen også. og andre sitter sikkert å tullesvarer for morro... dette er det ingen som kan styre...

så å komme her, og si sånn, og atpåtil være anonym... da kan du like gjerne holde kjeft!

det var nå min mening....

merker at jeg blir provosert... vi bruker faktisk av vår egen fritid, og energi her inne...

For noe spøyt! klarsynte får akuratt den informasjonen de trenger hvis de er til det beste for de og andre mennesker.Hva man forteller andre er en annen etisk diskusjon.Mange ønsker å være mystiske og ha super evner uten at de overhodet vet hva de driver med.Når det gjelder å``se``inn i fremtiden er det ingen vits.Det jeg ser er AKURATT nå,om 2 sekunder vil det bildet endre seg fordi vi mennesker tar ny egne valg hele tiden.Hvis det var vanskelig å forstå så se filmen butterfly-effect.

Anonym poster: 21ca718f90a3a4304c10e37701331442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...