Gå til innhold

Da har jeg født :)

Anbefalte innlegg

1 november fødte jeg ei jente på 3235 gram og 49 cm. Hun er helt nydelig, og er som snytt ut av nesen på sin far. Jeg hadde en fødsel på 17 timer, noe jeg synes var en evighet, så jeg fikk god hjelp av epidural. Hadde bestemt meg for å ikke bruke dette, men sånn ble det til slutt, og jeg angrer ikke.

Vesle Nathalie hadde navlestrengen en gang rundt halsen, men det var ikke noe drama eller noe problem.

Dette skjedde på flyttedagen vår, og 15 dager før termin ;) Wow jeg er så stolt ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987932-da-har-jeg-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1 november fødte jeg ei jente på 3235 gram og 49 cm. Hun er helt nydelig, og er som snytt ut av nesen på sin far. Jeg hadde en fødsel på 17 timer, noe jeg synes var en evighet, så jeg fikk god hjelp av epidural. Hadde bestemt meg for å ikke bruke dette, men sånn ble det til slutt, og jeg angrer ikke.

Vesle Nathalie hadde navlestrengen en gang rundt halsen, men det var ikke noe drama eller noe problem.

Dette skjedde på flyttedagen vår, og 15 dager før termin ;) Wow jeg er så stolt ;)

Åh, nå har jeg ventet på å høre fra deg:) var så spent! Gratulerer så mye!:))

Har mannen fått flyttet litt imens du har vært på sykehuset? Komment hjem?

Var det murringer som tok seg opp?:)

Kos deg så mye med nurket ditt:)

Annonse

Åh, nå har jeg ventet på å høre fra deg:) var så spent! Gratulerer så mye! :))

Har mannen fått flyttet litt imens du har vært på sykehuset? Komment hjem?

Var det murringer som tok seg opp? :)

Kos deg så mye med nurket ditt:)

Takk takk ja mannen flyttet noen dager senere for oss. Han var så flink:) Nå er vi hjemme i ny leilighet og eskene har stått rundt barnesenge her i noen dager hehe

Fikk murringer den ene natten men det skled over. Gikk noen netter til før jeg fikk det tilbake, og kjente riene godt klokka 4 på morran. Murringene tok seg opp ja ;)

Gratulerer så mye! Åssen gikk det etter at du skrev her?

hvordan startet det?

Det var murringer som startet, men de stoppet den natten jeg snakket om. Det kom på nytt noen netter senere og jeg var ikke i tvil når det satte i gang med rier ;) Klarte nesten ikke sitte i bilen på vei til sykehuset ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...