Gå til innhold

Blitt strippet i dag. Uke 38, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg har oppfølgelig hver mnd, og hadde derfor UL i dag, og etter dette spurte jeg om hun kunne sjekke om det var modent i det hele tatt. Null problem, det gjorde hun. Og hun surte da om jeg ønsket at hun skulle tøye/strippe meg.

Selvfølgelig ønsket jeg det! Men, jeg kjenner egentlig ikke noe jeg. Nå skal det sies at det ikke var veldig modent heller. "sånn passe modent til å være i uke 38"

Noen som har erfaring med stripping? Mye maserier etter dette feks? Virkning? Ville stripping bidra til modning? Vet liksom så lite om det! Håper noen vet mer enn meg, og som har lyst til å dele litt erfaring!

Har MASSE kynnere, men det har jeg hatt siste uken egentlig. Modningsaku på torsdag. her gjøres det som gjøres kan! ;-)

Fortsetter under...

Ble strippet to ganger. En gang i uke 38 og en gang i uke 39, men dette hadde ingen effekt på meg. Hadde masrier og falske rier fra uke 30 til prinser ble født på termindatoen. Skal sies at vi hadde sex 2 dager før termin og personlig så tror jeg det var det som satt i gang alt sa der er noe modningsgreier i sæden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...